
Zorgeloos op wintersportvakantie met deze tips
Het vooruitzicht: besneeuwde landschappen en heldere luchten. De voorjaarsvakantie nadert; hét moment waarop veel Nederlanders op skivakantie gaan.
VHD is dé partner voor al uw technisch onderhoud. Hierbij kunt u denken aan het technisch onderhoud aan liften, roltrappen en gebouwgebonden systemen. Wij treden daarbij op als tussenpersoon, tussen u en de monteur, de elektricien, de schilder, de technicus, etc. U kunt uw technisch onderhoud door ons zowel planmatig als correctief laten uitvoeren. Hiermee bent u met één telefoontje voorzien van de juiste hulp. Wij schakelen vervolgens de benodigde partij in. Met ons aan uw zijde bent u daardoor voorzien van de juiste hulp op elk moment. Wij beschikken over een technische helpdesk en een landelijk dekkend netwerk. Wij selecteren onze uitvoerders op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. En door onze gecentraliseerde inkoop kunnen wij u altijd de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs bieden.
Weten of het voor u loont het reparatie & onderhoud uit te besteden? Doe hieronder de bespaarcheck!
Wij staan klaar voor al uw vragen, storingen en reparaties
Ons netwerk is geselecteerd op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid
En door onze gecentraliseerde inkoop altijd kostenbesparend
Daarnaast alles overzichtelijk in onze online tool
Dankzij ons inkoopvoordeel bespaart u direct geld op al uw reparatie & onderhoud.
Geen gedoe, geen stress. Wij ontzorgen u tijdens het gehele proces.
Maak gebruik van onze overzichtelijke online tool en ontvang één verzamelfactuur.
Als klant heeft u toegang tot onze online tool. In deze tool worden contracten, bestellingen, opdrachten en facturen geregistreerd en wordt het gehele proces transparant en foutvrij gemaakt. Door deze online tool heeft u inzichtelijk welk onderhoud of reparatie(s) u het afgelopen jaar heeft gedaan en welke er nog op de planning staan.
Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.
Door uw diensten bij ons onder te brengen doet u zaken met één partij, wat u 60 procent besparing op indirecte kosten en 15 procent besparing op directe kosten oplevert. U neemt bij ons verschillende diensten af onder één dak. Denk bijvoorbeeld eens aan klantcontact. U wilt voor uw bewoners of klanten ook na kantoortijden bereikbaar zijn, maar u heeft zelf niet het budget en mankracht daarvoor. Dan kunt u na kantoortijden uw telefoon door ons laten opnemen onder uw label. Zo bent u met uw bedrijf ook buiten kantoortijden bereikbaar. Daarnaast kunnen uw bewoners en/of klanten altijd terecht met vragen en onze servicemedewerkers zullen uw contacten dan ook graag te woord staan. Iedere servicemedewerker die bij ons aan de slag gaat, krijgt een gedegen introductieprogramma zodat zij op de juiste wijze de telefoon aannemen en uw klanten helpen zoals u zelf geholpen wilt worden.
Hieronder leest u onze artikelen over reparatie en onderhoud. Deze artikelen zijn speciaal geschreven voor vastgoedbeheerders en facilitair managers. We geven handige tips voor uw vastgoedonderhoud en volgen interessante ontwikkelingen in de markt. Wilt u voortaan op de hoogte gehouden worden van deze berichten? Volg ons op LinkedIn!
Het vooruitzicht: besneeuwde landschappen en heldere luchten. De voorjaarsvakantie nadert; hét moment waarop veel Nederlanders op skivakantie gaan.
De zomervakantie is een prachtige tijd om te genieten. Maar voor dat kan, moet u zich wel goed voorbereiden. Wij helpen u hier graag bij. Lees meer:
VHD is van oorsprong een alarmcentrale. Inmiddels is het veel meer dan dat. Bekijk hieronder wat wij u nog meer kunnen bieden. Zo verzorgen wij bereikbaarheidsdiensten, webcare en zijn wij een particuliere alarmcentrale en zorgcentrale.
Lees hier het laatste nieuws over VHD.
Quadrance en VHD versterken hun samenwerking met een krachtige combinatie: het Qur+ platform van Quadrance en de 24/7 dienstverlening van VHD. Deze maand is de eerste implementatie live gegaan, een belangrijke stap in de verdere intensivering van de samenwerking.
Op woensdag 19 december stond kennisoverdracht centraal tijdens een trainingssessie voor de medewerkers van de afdeling Reis & Zorg.