Technisch onderhoud uitbesteden?

VHD is dé partner die ontzorgt

VHD is dé partner voor al uw technisch onderhoud. Hierbij kunt u denken aan het technisch onderhoud aan liften, roltrappen en gebouwgebonden systemen. Wij treden daarbij op als tussenpersoon, tussen u en de monteur, de elektricien, de schilder, de technicus, etc. U kunt uw technisch onderhoud door ons zowel planmatig als correctief laten uitvoeren. Hiermee bent u met één telefoontje voorzien van de juiste hulp. Wij schakelen vervolgens de benodigde partij in. Met ons aan uw zijde bent u daardoor voorzien van de juiste hulp op elk moment. Wij beschikken over een technische helpdesk en een landelijk dekkend netwerk. Wij selecteren onze uitvoerders op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. En door onze gecentraliseerde inkoop kunnen wij u altijd de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs bieden.

Voordelen van VHD als partner voor technisch onderhoud

‘Eén aanspreekpunt’

“Door onze bundeling van contracten, heeft u minder contractpartners en één aanspreekpunt voor uw technisch onderhoud.”

Mary Damhoff
vhd – toned

Meer informatie?

Neem contact op met Mary Damhoff, gespecialiseerd in technisch onderhoud.

Mary Damhoff

Mary Damhoff
VHD - TONED

06-10311262

Maak als klant gratis gebruik van onze online tool

Als klant heeft u toegang tot onze online tool. In deze tool worden contracten, bestellingen, opdrachten en facturen geregistreerd en wordt het gehele proces transparant en foutvrij gemaakt. Door deze online tool heeft u inzichtelijk welk onderhoud of reparatie(s) u het afgelopen jaar heeft gedaan en welke er nog op de planning staan.

​​

Meerdere diensten, één partij

Door uw diensten bij ons onder te brengen doet u zaken met één partij, wat u 60 procent besparing op indirecte kosten en 15 procent besparing op directe kosten oplevert. U neemt bij ons verschillende diensten af onder één dak. Denk bijvoorbeeld eens aan klantcontact. U wilt voor uw bewoners of klanten ook na kantoortijden bereikbaar zijn, maar u heeft zelf niet het budget en mankracht daarvoor. Dan kunt u na kantoortijden uw telefoon door ons laten opnemen onder uw label. Zo bent u met uw bedrijf ook buiten kantoortijden bereikbaar. Daarnaast kunnen uw bewoners en/of klanten altijd terecht met vragen en onze servicemedewerkers zullen uw contacten dan ook graag te woord staan. Iedere servicemedewerker die bij ons aan de slag gaat, krijgt een gedegen introductieprogramma zodat zij op de juiste wijze de telefoon aannemen en uw klanten helpen zoals u zelf geholpen wilt worden.

Actueel

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over onze dienstverlening? Vul onderstaand formulier in of neem vrijblijvend contact op met Mary Damhoff, specialist in reparatie & onderhoud.

""
1
NaamUw naam
OrganisatieDe naam van uw organisatie
TelefoonnummerUw telefoonnummer
Uw bericht
0 /
Previous
Next
Mary Damhoff

Mary Damhoff
VHD - TONED

06-10311262

Bel mij terug

​​

Onze certificeringen

ISAE3402 type II
WDTM
ISO 27001
ITO

Klantcijfer

Meer over VHD
9+ verhalen
9+ VERHAAL

"Rook? Ik zie geen rook!"

"Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat."

Lees verder