Facilitair onderhoud uitbesteden?

Met onze totaaloplossing kunt uw complete onderhoud uitbesteden. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

Meer informatie?

Neem contact met ons op

​​

Onze totaaloplossing voor facilitair onderhoud:

Voordelen van VHD als partner voor facilitair onderhoud

U wilt uw schoonmaak, glasbewassing of ander facilitair onderhoud uitbesteden? Dan kunt u hiervoor bij VHD terecht, dé partner in facilitair onderhoud. Daarnaast kunnen we een vervolgafspraak inplannen en uw complete facilitaire diensten uit handen nemen. Met onze aangesloten partijen bieden wij altijd betrouwbare en kwalitatieve facilitaire middelen. Wij selecteren deze partijen op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. Zo kunt u van ons dezelfde kwaliteit verwachten die u ook van ons gewend bent aan de telefoon. Graag één partij voor al uw diensten? Dat kan! U kunt bij ons terecht voor meerdere diensten. Wij kunnen uw zorgen uit handen nemen op bijvoorbeeld het gebied van reparatie en onderhoud en klantcontact.

Én dit levert het u op:

Klaar om uw facilitair onderhoud uit te besteden?

Neem vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden
""
1
Naam
Organisatie
Telefoonnummer
Uw bericht
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Jelte Posthumus
Accountmanager

06-53790720

Bel mij terug

​​

Meerdere diensten, één partij

Alles onder één dak, dat kan bij ons. Uw kunt zowel uw facilitair onderhoud als uw technisch onderhoud onderbrengen. Daarnaast wilt u ook geholpen worden als er een storing of reparatie nodig is in of aan uw pand. Dan kunt u deze diensten allemaal onderbrengen bij VHD. Naast deze diensten doen wij veel meer dan dat. U kunt er bijvoorbeeld ook voor kiezen om uw klantcontact, tijdens of juist ná kantoortijden, bij ons onder te brengen. Zo heeft u meerdere diensten bij één partij. Met onze reparatie- en onderhoudsdiensten heeft u tevens ook toegang tot onze online tool. Hierin heeft u snel en inzichtelijk welke telefoontjes er gepleegd zijn naar onze servicedesk, wanneer er een reparatieverzoek is binnengekomen, en wanneer er bijvoorbeeld preventief onderhoud gepland staat. Lees meer over deze online tool.

Certificeringen

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen als ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO (klantcontact) en WDTM (zorgcentrale). Wilt u meer weten over welke certificeringen wij allemaal bezitten? En wat wij doen om onze kwaliteit te borgen? Lees dan verder over kwaliteit.

​​

Actueel

​​

Onze certificeringen

ISAE3402 type II
WDTM
ISO 27001
ITO

Lees onze 9+ verhalen

VHD is een 9+ organisatie. Dat betekent dat we er altijd naar streven de klant een 9+ ervaring te geven. De kern hierbij is: niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt maar ook te horen wat men voelt.

Wij investeren veel in 9+. Onze medewerkers worden regelmatig getraind en continu op 9+ gecoacht. Hierdoor kunnen we met elkaar de momenten blijven herkennen waarop we het verschil kunnen maken, iets extra’s kunnen, of misschien wel moeten, doen zonder dat de klant daar om gevraagd heeft. En de klant zo een 9+ ervaring te geven. Hieronder leest u één van onze 9+ verhalen:

9+ verhalen
9+ VERHAAL

"Rook? Ik zie geen rook!"

"Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat."

Lees verder