De beste mobiliteitshulp
uit uw naam

Ontdek uw mogelijkheden bij vhd

Mobiliteit

Met onze mobiliteitsdiensten helpen wij uw klant, berijder of verzekerde weer snel op weg. Bij pech en schade, in binnen- en buitenland, staat ons team hulpverleners 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar voor hulp en advies. Daarbij hebben wij maar één doel; snelle en vakkundige hulp met niet alleen aandacht voor het voertuig maar expliciet ook voor bestuurder en inzittenden. Samen met ons uitgebreide netwerk aan hulpdiensten in binnen- en buitenland staan wij garant voor snelle hulp van goede kwaliteit tegen lage kosten. Dat doen wij geheel uit uw naam. Dat is wel zo duidelijk. Het is immers uw klant die hulp nodig heeft.

DOWNLOAD DE FACTsHEET MOBILITEIT

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? En meer weten over onze kwaliteit en hoe wij deze waarborgen?
Download hier onze factsheet. 

De kwaliteit die uw klant van u gewend is

Wanneer u de hulpverlening uitbesteed, is het fijn dat u 100% kunt vertrouwen op deze partner. Daarom wilt u dat zij dezelfde kwaliteitsnormen hanteren als u, zodat u uw klanten de beste hulp kunt garanderen. Met de onafhankelijke en toegekende certificeringen van VHD laten wij zien dat de kwaliteit bij VHD hoog is. Daarnaast zitten we al meer dan 50 jaar in het vak en kunt u bouwen op ons nationaal en internationaal netwerk. 

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • Groot nationaal en internationaal netwerk
  • 9,3 klantwaardering in 2019
  • Meer dan 50 jaar ervaring
  • Onafhankelijk
  • ISO27001, ISAE3402, ITO, EN 50518 gecertificeerd

Wij creëren fans 
voor uw merk

Jelte posthumus, Teamleider vhd

Jelte Posthumus

actueel

Hieronder leest u onze actuele berichten. 

Klaar voor een veranderende toekomst

Al jarenlang is VHD nauw betrokken bij verschillende initiatieven rondom slimme voertuigen: connected car, dongles, telematica etc.. Wij zijn dan ook helemaal klaar om de veranderende behoefte die hierdoor ontstaat op een goede manier in te vullen. Van reactief naar proactief handelen, strandingen voorkomen in plaats van remobiliseren. Een goed voorbeeld hiervan is de Europese samenwerking die wij zijn aangegaan met Royal Automobile Club UK (RAC), Europ Assistance en Falck Assistance Nordic. Door het bundelen van de kennis, kunde en ervaring van deze drie partijen ontstaat er een ongekend aanbod voor partijen die behoefte hebben aan geavanceerde automobiliteitsservices. De toegevoegde waarde zit met name in de nieuwe digitale mogelijkheden in de hulpverlening, het benutten van telematica toepassingen om strandingen te voorkomen en het beschikbaar maken voor opdrachtgevers van customer insights.

CONNECTED CAR

Al jarenlang is VHD nauw betrokken bij verschillende initiatieven rondom slimme voertuigen: connected car, dongles, telematica etc.. Wij zijn dan ook helemaal klaar om de veranderende behoefte die hierdoor ontstaat op een goede manier in te vullen. Van reactief naar proactief handelen, strandingen voorkomen in plaats van remobiliseren. Een goed voorbeeld hiervan is de Europese samenwerking die wij zijn aangegaan met Royal Automobile Club UK (RAC) en Europ Assistance. Door het bundelen van de kennis, kunde en ervaring van deze drie partijen ontstaat er een ongekend aanbod voor partijen die behoefte hebben aan geavanceerde automobiliteitsservices. De toegevoegde waarde zit met name in de nieuwe digitale mogelijkheden in de hulpverlening, het benutten van telematica toepassingen om strandingen te voorkomen en het beschikbaar maken voor opdrachtgevers van customer insights.

ONZE CERTIFICERINGEN

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2 en ITO.

0
Juli 2020

KLANTWAARDERING

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

LEES ONZE 9+ VERHALEN

Hulpverlening is maatwerk

De hulpverlening die wij verzorgen is maatwerk. Kies daarom de branche waarin u actief bent. Daar leest u meer informatie over de specifieke oplossing die wij aan u kunnen bieden. 

Internationaal netwerk

VHD beschikt over het meest fijnmazige internationale netwerk. Doordat wij met alle autohulpdiensten in heel Europa rechtstreeks in contact staan hoeven wij geen lokale alarmcentrales in te schakelen. Dit geeft een hogere kwaliteit van de dienstverlening aan uw klant en scheelt aanzienlijk in kosten gemaakt door tussenliggende alarmcentrales. Met het enorme gezamenlijke inkoopvolume wordt dit ook nog eens tegen lage kosten uitgevoerd. Directe hulp, korte communicatie lijnen en lage uitvoeringskosten.

ERA

European Roadservices Alliance (ERA) is een samenwerking tussen Falck Assistance Nordic, RAC, Europ Assistance en VHD. Het doel van ERA is door het bundelen van kennis, kunde en ervaring een ongekend aanbod te creëren voor partijen die behoefte hebben aan geavanceerde automobiliteitsservices door heel Europa. 

LEES Onze linkedin berichten

Iedere hulpvraag is anders

Ieder persoon is uniek, ieder bedrijf is uniek en ook iedere hulpvraag. Samen met onze opdrachtgevers bepalen we de kaders van onze dienstverlening. Wij houden altijd rekening met uw wensen en eisen. Zodat u er zeker van bent dat de hulp die wij aan uw klanten bieden naadloos aansluit op uw eigen dienstverlening. Bij VHD krijgt u de juiste service én service op maat. Vraag ons vrijblijvend naar de mogelijkheden.

meer informatie?

Wilt u meer informatie over onze autohulpverlening? Vul onderstaand formulier in of neem vrijblijvend contact op met Jelte Posthumus.

Contactformulier

Jelte Posthumus
Teamleider VHD