Insurance

Een paaltje over het hoofd zien, een botsing onderweg, of met pech stil komen te staan. Dagelijks overkomt het wel iemand. Op zo’n moment wil je goed en snel geholpen worden. VHD staat met haar mobiliteitsnetwerk 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar om uw verzekerden bij te staan met hulp en advies. Met onze optimale service kunnen ze snel weer hun weg vervolgen.

0
Geslaagde schadesturing
0
van de pechgevallen had afgelopen maand accu of startproblemen

“Helpen zoals we zelf geholpen willen worden”

“Met een op maat gemaakte opleiding kunnen nieuwe collega’s met een gerust hart ‘de vloer op’. In onze hulpverlening is het belangrijk dat wij mensen helpen zoals we zelf geholpen willen worden.”

Jan Marcel
TRAINER VHD Academy

VHD Proces

Insurance

In dit stappenplan leggen wij u kort uit hoe VHD te werk gaat. Goede hulpverlening en processen die actief bijdragen aan hoge klanttevredenheid, lage kosten staan hierbij centraal.

1. Zeer goede bereikbaarheid

Door onze goede bereikbaarheid ervaart uw verzekerde een korte wachttijd. Bij onverwachte calamiteiten wordt snel capaciteit toegevoegd. Een goede start van de hulpverlening!

2. Aandacht voor de klant

Een ongeluk of pechgeval kan zeer stressvol en emotioneel zijn. Wij zijn er op dat moment, namens u, voor uw verzekerde. Met empathie en concreet handelen zorgen wij direct voor het herstellen van de mobiliteit.

3. Schade- & pechsturing

In de hulpverlening integreren wij graag uw overige proceswensen. Denk aan het begeleiden van de berijder naar de schade- of pechhersteller van uw voorkeur. Het pro-actief informeren van de expertisedienst of het genereren van een dossier in uw eigen systeem.

4. Altijd op de hoogte

Als opdrachtgever bent u altijd op de hoogte van de dienstverlening aan uw verzekerde. Dat kan een bericht zijn op moment van het pech- of schadegeval of inzicht in de status van de hulpverlening. Uiteraard heeft u de beschikking over uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Wilt u meer weten?

Meer weten hoe wij dagelijks de klanttevredenheid verhogen, proceswinst behalen en kosten laag houden?


Contact

Internationaal netwerk

VHD beschikt over het meest fijnmazige internationale netwerk. Doordat wij met alle autohulpdiensten in heel Europa rechtstreeks in contact staan hoeven wij geen lokale alarmcentrales in te schakelen. Dit geeft een hogere kwaliteit van de dienstverlening aan uw klant en scheelt aanzienlijk in kosten gemaakt door tussenliggende alarmcentrales. Met het enorme gezamenlijke inkoopvolume wordt dit ook nog eens tegen lage kosten uitgevoerd. Directe hulp, korte communicatie lijnen en lage uitvoeringskosten.

Ontvang hier de factsheet mobiliteit

Klantwaardering

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

Ontvang hier de factsheet mobiliteit

Certificeringen

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2 en ITO. U kunt hiermee tevens richting uw toezichthouder aantonen dat de uitbesteding en dataveiligheid uitstekend voor elkaar is.

Ontvang hier de factsheet mobiliteit

​​

ERA

European Roadservices Alliance (ERA) is een samenwerking tussen Falck Assistance Nordic, RAC, Europ Assistance en VHD. Het doel van ERA is door het bundelen van kennis, kunde en ervaring een ongekend aanbod te creëren voor partijen die behoefte hebben aan geavanceerde automobiliteitsservices door heel Europa.

Lees hier onze 9+ verhalen

Een aanrijding in Engeland

“Rond het middaguur krijg ik een telefoontje uit Engeland. Een klant meldt zich met het bericht dat hij net een aanrijding heeft gehad met een Engelse dame. Beiden maken het gelukkig goed. Met de auto’s is het wat minder gesteld…”

Lees verder

Lees hier onze 9+ verhalen

Kapotte motor in Spanje

“Het is maandagmiddag als ik een telefoontje krijg vanuit Spanje. Een echtpaar is er op vakantie, hij op de motor zij met een bus. De motor heeft het laten afweten en het is nog onduidelijk wat er precies aan mankeert..”

Lees verder

Meer weten?

Bart
Berg

06-13280008

Ronald
Blokker

06-30919166

Mary
Damhoff

06-10311262

Jelte
Posthumus

06-53790720

Jan Willem
Stet

06-20204885