Insurance

Ontdek uw mogelijkheden bij vhd

24/7 de beste hulp voor uw verzekerden

Een paaltje over het hoofd zien, een botsing onderweg, of met pech stil komen te staan. Dagelijks overkomt het wel iemand. Op zo’n moment wil je goed en snel geholpen worden. VHD staat met haar mobiliteitsnetwerk 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar om uw verzekerden bij te staan met hulp en advies. Met onze optimale service kunnen ze snel weer hun weg vervolgen.

DOWNLOAD DE VHD FACTsHEET MOBILITEIT

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? En meer weten over onze kwaliteit en hoe wij deze waarborgen?
Download hier onze factsheet. 

Bekijk waarom u op VHD kunt vertrouwen

Wanneer u de hulpverlening uitbesteed, is het fijn dat u 100% kunt vertrouwen op deze partner. Daarom wilt u dat deze partner dezelfde kwaliteitsnormen hanteert en dat u daarom uw klanten de beste hulp kan garanderen. Met de onafhankelijke en toegekende certificeringen van VHD laten wij zien dat de kwaliteit bij VHD hoog is. Daarnaast zitten we al meer dan 50 jaar in het vak en kunt u bouwen op ons nationaal en internationaal netwerk. 

hoge klanttevredenheid én besparen

Een goed proces geeft niet alleen een hoge klanttevredenheid. Het goed gebruik maken van alle beschikbare informatie is de basis voor lage Total Cost of Ownership.

  • 1. Zeer goede bereikbaarheid
  • 2. Aandacht voor de klant
  • 3. Schade- en pechsturing
  • 4. Altijd op de hoogte

Door onze goede bereikbaarheid ervaart uw klant een korte wachttijd. Bij onverwachte calamiteiten wordt snel capaciteit toegevoegd. Een goede start van de hulpverlening!

Een ongeluk of pechgeval kan zeer stressvol en emotioneel zijn. Wij zijn er op dat moment voor uw klant. Met empathie en concreet handelen zorgen wij voor het herstellen van de mobiliteit.

In de hulpverlening integreren wij graag uw overige proceswensen. Denk aan het begeleiden van de berijder naar de schade- of pechhersteller van uw voorkeur. Het pro-actief informeren van de expertisedienst of het genereren van een dossier in uw eigen systeem.

Als opdrachtgever bent u altijd op de hoogte van de dienstverlening aan uw klant. Dat kan een bericht zijn op moment van het pech- of schadegeval of inzicht in de status van de hulpverlening. Uiteraard heeft u de beschikking over uitgebreide rapportage mogelijkheden.

actueel

Hieronder leest u onze actuele berichten. 

Actueel

VHD groeit door!

Afgelopen februari hebben we de opening van ons nieuwe pand gevierd. Hier realiseerden wij een mooie en moderne werkomgeving, voorzien van alle gemakken. Met de

Lees verder

ONZE CERTIFICERINGEN

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO en EN 50518.

0
Augustus 2020

KLANTWAARDERING

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

LEES ONZE 9+ VERHALEN

Schade management

VHD draagt in belangrijke mate bij aan het succes van het totale schadeproces. Actieve schadesturing is daar een goed voorbeeld van. Wij assisteren uw verzekerde op een vriendelijke wijze bij het kiezen van het juiste schadeherstelbedrijf. De verzekerde profiteert hierdoor van alle voordelen en tegelijkertijd worden zoveel mogelijk schades afgewikkeld via de door u gewenste schadehersteller. Wij houden hierbij altijd rekening met het klantbelang, locatie en eventuele gradaties die er kunnen zijn in schadesturing.

Internationaal netwerk

VHD beschikt over het meest fijnmazige internationale netwerk. Doordat wij met alle autohulpdiensten in heel Europa rechtstreeks in contact staan hoeven wij geen lokale alarmcentrales in te schakelen. Dit geeft een hogere kwaliteit van de dienstverlening aan uw klant en scheelt aanzienlijk in kosten gemaakt door tussenliggende alarmcentrales. Met het enorme gezamenlijke inkoopvolume wordt dit ook nog eens tegen lage kosten uitgevoerd. Directe hulp, korte communicatie lijnen en lage uitvoeringskosten.

LEES Onze linkedin berichten

ERA

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2 en ITO.

meer informatie?

Wilt u meer informatie over onze dienstverlening? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact op.

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.