Uw beheer uitbesteden aan VHD

Met de totaaloplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

Meer informatie?

Neem contact met ons op

​​

Meerdere diensten, één partij

Het beheer van al uw panden uitbesteden aan één partij? Dit kan bij VHD! Bij ons kunt u terecht voor al uw pandbeheer. Hierbij kunt u denken aan uw technisch-, vastgoed-, gebouw-, planmatig-, facilitair- en reparatiebeheer. Wij helpen u graag en u kunt uw beheer bij ons inrichten zoals u dat wenst, want voor ieder bedrijf of organisatie is het beheer anders. Wij denken graag met u mee en kiezen samen met u de juiste oplossing. En door onze veelzijdige dienstverlening kunt u bij ons terecht voor verschillende diensten, wel zo makkelijk!

De totaaloplossing van VHD:

Uitgebreid netwerk

Door ons uitgebreide netwerk kunnen we hulp bieden door heel Nederland. En door onze gecentraliseerde inkoop, die wij door de bundeling van zo’n 80 landelijk gevestigde opdrachtgevers bereiken, zijn we in staat de integrale onderhoudskosten tot een minimum te beperken. We verliezen hierbij nooit kwaliteit, service en klantvriendelijkheid van de leveranciers uit het oog. Bij ons heeft u de beste uitvoerder tegen de scherpste prijs!

Reparatiedienst

Én dit levert het u op:

Uw totale beheer aan uw vastgoed uitbesteden?

Neem vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden
""
1
Naam
Organisatie
Telefoonnummer
Uw bericht
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Jelte Posthumus
Accountmanager

06-53790720

Bel mij terug

​​

​​

Actueel

​​

Onze certificeringen

ISAE3402 type II
WDTM
ISO 27001
ITO

Lees onze 9+ verhalen

VHD is een 9+ organisatie. Dat betekent dat we er altijd naar streven de klant een 9+ ervaring te geven. De kern hierbij is: niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt maar ook te horen wat men voelt.

Wij investeren veel in 9+. Onze medewerkers worden regelmatig getraind en continu op 9+ gecoacht. Hierdoor kunnen we met elkaar de momenten blijven herkennen waarop we het verschil kunnen maken, iets extra’s kunnen, of misschien wel moeten, doen zonder dat de klant daar om gevraagd heeft. En de klant zo een 9+ ervaring te geven. Hieronder leest u één van onze 9+ verhalen:

9+ verhalen
9+ VERHAAL

"Rook? Ik zie geen rook!"

"Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat."

Lees verder