Geld besparen op het beheer van uw onroerend goed?

Met de totaaloplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

Meer informatie?

Neem contact met ons op

​​

De totaaloplossing voor het beheer van uw onroerend goed:

Zó ontzorgen én besparen wij.

Met de totaaloplossing TONED van VHD bent u als eigenaar onroerend goed direct ontzorgd. TONED verzorgt het totale onderhoud aan al uw onroerend goed. Hierbij belt u naar één centraal nummer en wij schakelen de benodigde uitvoerende partij voor u in.

Reparatiedienst

Én dit levert het u op:

Bent u klaar om te besparen op het beheer van uw onroerend goed?

Neem vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden
""
1
Naam
Organisatie
Telefoonnummer
Uw bericht
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Jelte Posthumus
Accountmanager

06-53790720

Bel mij terug

​​

Als eigenaar van onroerend goed wilt u uw panden en alles daaromheen altijd voorzien van het juiste onderhoud en het juiste herstel op het juiste moment. Dit kan bij VHD. TONED de totaaloplossing van VHD neemt uw onderhoud aan uw onroerend goed over. U belt naar één centraal nummer, en wij sturen direct de benodigde partij op pad. Zo bespaart u tijd én kosten. In onze online tool heeft u uw onderhoud altijd inzichtelijk en door onze gecentraliseerde inkoop hebben wij een groot landelijk netwerk dat voor u kostenbesparend werkt.

Ook uw al planmatig onderhoud bij VHD

Wij verzorgen graag voor u uw planmatig onderhoud. Bijvoorbeeld het onderhoud aan de airconditioning, verlichting, brandblussers of liften. U belt hierbij naar één centraal nummer en wij plannen vervolgens een schilder, technicus, monteur of elektricien voor u in op de gewenste tijden en in de gewenste periode.

​​

Actueel

​​

Onze certificeringen

ISAE3402 type II
WDTM
ISO 27001
ITO

Lees onze 9+ verhalen

VHD is een 9+ organisatie. Dat betekent dat we er altijd naar streven de klant een 9+ ervaring te geven. De kern hierbij is: niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt maar ook te horen wat men voelt.

Wij investeren veel in 9+. Onze medewerkers worden regelmatig getraind en continu op 9+ gecoacht. Hierdoor kunnen we met elkaar de momenten blijven herkennen waarop we het verschil kunnen maken, iets extra’s kunnen, of misschien wel moeten, doen zonder dat de klant daar om gevraagd heeft. En de klant zo een 9+ ervaring te geven. Hieronder leest u één van onze 9+ verhalen:

9+ verhalen
9+ VERHAAL

"Rook? Ik zie geen rook!"

"Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat."

Lees verder