Online tool

Met de totaaloplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Daarnaast krijgt u een handige online tool meegeleverd. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

Meer informatie?

Neem contact met ons op

​​

Als u bij ons klant wordt en gebruik maakt van ons netwerk bieden wij u een gratis online tool aan. Hierdoor wordt onze dienstverlening voor u snel en inzichtelijk gehouden. Onze web-based applicaties managen inkoop- en onderhoudsprocessen van organisaties. Door het registreren van contracten, bestellingen, opdrachten en facturen wordt het gehele proces transparant en foutvrij gemaakt. Daarnaast is het erg makkelijk te bedienen en is het overzichtelijk. Een veelheid van bestellingen- en werkopdrachten vanuit Multi-site en Multi-users worden in een gedigitaliseerd proces gevolgd en gerapporteerd. Dit alles zonder een investering, tegen lage kosten en groot gebruiksgemak gebaseerd op 18 jaar ontwikkeling met veel gebruikerservaring als input.

​​

​​

De totaaloplossing:

Management systemen

Wij beschikken over drie varianten management systemen, hieronder leest u kort welke drie dit zijn en welke relevant kan zijn voor uw business.

– Onderhoud Kosten Management Systeem (OKMS):
OKMS is relevant voor bedrijven en instellingen die veel onderhoudskosten aan gebouwen en apparaten hebben.

– Inkoop Kosten Management Systeem (IKMS):
IKMS is relevant voor bedrijven en instellingen die veel algemene inkoopkosten hebben waarbij heldere afspraken zijn gemaakt over de aard en inhoud van de facturen.

– Service Kosten Management Systeem (SKMS):
SKMS is relevant voor retailers, vastgoedbeheerders- en eigenaren die transparantie in de servicekosten van winkel wensen. Ook voor multi-tenant gebouwen en Verenigingen van Eigenaren.

Én dit levert het u op:

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over onze dienstverlening? Vul onderstaand formulier in of neem vrijblijvend contact op met Jelte Posthumus.
""
1
Naam
Organisatie
Telefoonnummer
Uw bericht
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Jelte Posthumus
Accountmanager

06-53790720

Bel mij terug

​​

Kwaliteit

U wilt naast uw facilitaire diensten ook uw bereikbaarheid onderbrengen bij ons? Dat kan! Wij doen veel meer dan alleen reparatie en onderhoud. Zo staan wij bekend om onze mobiliteitshulp, zorghulp en ons klantcontact. Bij bereikbaarheid kunt u denken aan het aannemen van de telefoon na kantooruren of tijdens overflowmomenten, wanneer u het te druk heeft, nemen wij de telefoon voor u aan. Onder uw label nemen wij de telefoon op.

Actueel

​​

Onze certificeringen

ISAE3402 type II
WDTM
ISO 27001
ITO

Lees onze 9+ verhalen

VHD is een 9+ organisatie. Dat betekent dat we er altijd naar streven de klant een 9+ ervaring te geven. De kern hierbij is: niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt maar ook te horen wat men voelt.

Wij investeren veel in 9+. Onze medewerkers worden regelmatig getraind en continu op 9+ gecoacht. Hierdoor kunnen we met elkaar de momenten blijven herkennen waarop we het verschil kunnen maken, iets extra’s kunnen, of misschien wel moeten, doen zonder dat de klant daar om gevraagd heeft. En de klant zo een 9+ ervaring te geven. Hieronder leest u één van onze 9+ verhalen:

9+ verhalen
9+ VERHAAL

"Rook? Ik zie geen rook!"

"Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat."

Lees verder