Met onze online tool altijd inzicht in uw kosten

Met de unieke oplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen.

Bekijk hier onze werkwijze:

De online tool helpt u besparen

Als u bij ons klant wordt en gebruik maakt van ons netwerk bieden wij u een gratis online tool aan. Hierdoor wordt onze dienstverlening voor u snel en inzichtelijk gehouden. Onze web-based applicaties managen inkoop- en onderhoudsprocessen van organisaties. Door het registreren van contracten, bestellingen, opdrachten en facturen wordt het gehele proces transparant en foutvrij gemaakt. Daarnaast is het erg makkelijk te bedienen en is het overzichtelijk. Een veelheid van bestellingen- en werkopdrachten vanuit Multi-site en Multi-users worden in een gedigitaliseerd proces gevolgd en gerapporteerd. Dit alles zonder een investering, tegen lage kosten en groot gebruiksgemak gebaseerd op 18 jaar ontwikkeling met veel gebruikerservaring als input.rijs.

DOE HIER DE VHD - BESPAARCHECK

Benieuwd of u kunt besparen op uw reparatie & onderhoudsproces? Doe snel onze VHD-bespaarcheck!

ONZE CERTIFICERINGEN

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO, AFM en EN50518.

LEES ONZE 9+ VERHALEN

Management systemen

Wij beschikken over drie varianten management systemen, hieronder leest u kort welke drie dit zijn en welke relevant kan zijn voor uw business.

– Onderhoud Kosten Management Systeem (OKMS):
OKMS is relevant voor bedrijven en instellingen die veel onderhoudskosten aan gebouwen en apparaten hebben.

– Inkoop Kosten Management Systeem (IKMS):
IKMS is relevant voor bedrijven en instellingen die veel algemene inkoopkosten hebben waarbij heldere afspraken zijn gemaakt over de aard en inhoud van de facturen.

– Service Kosten Management Systeem (SKMS):
SKMS is relevant voor retailers, vastgoedbeheerders- en eigenaren die transparantie in de servicekosten van winkel wensen. Ook voor multi-tenant gebouwen en Verenigingen van Eigenaren.

zo werkt onze oplossing

1. Wij staan 24/7 voor u klaar

Wij staan klaar voor al uw vragen, storingen en reparaties

2. Wij schakelen direct een leverancier uit ons netwerk in

Ons netwerk is geselecteerd op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid

3. De reparatie of het onderhoud wordt snel en vakkundig uitgevoerd

En door onze gecentraliseerde inkoop altijd kostenbesparend

4. U ontvangt één verzamelfactuur vakkundig uitgevoerd

Daarnaast alles overzichtelijk in onze online tool

Én dit levert het u op

Dankzij ons inkoopvoordeel bespaart u direct geld op al uw reparatie & onderhoud.

Geen gedoe, geen stress. Wij ontzorgen u tijdens het gehele proces.

Maak gebruik van onze overzichtelijke online tool en ontvang één verzamelfactuur.

0
november 2024

KLANTWAARDERING

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

LEES Onze linkedin berichten

Meerdere diensten, één partij

U wilt naast uw facilitaire diensten ook uw bereikbaarheid onderbrengen bij ons? Dat kan! Wij doen veel meer dan alleen reparatie en onderhoud. Zo staan wij bekend om onze mobiliteitshulpzorghulp en ons klantcontact. Bij bereikbaarheid kunt u denken aan het aannemen van de telefoon na kantooruren of tijdens overflowmomenten, wanneer u het te druk heeft, nemen wij de telefoon voor u aan. Onder uw label nemen wij de telefoon op.

hulpverlening is maatwerk

De hulpverlening die wij verzorgen is maatwerk. Kies hiernaast de specifieke dienstverlening waar u naar op zoek bent. Daar leest u meer informatie over de specifieke oplossing die wij aan u kunnen bieden. 

BEKIJK WAT WIJ NOG MEER VOOR U KUNNEN DOEN

VHD is van oorsprong een alarmcentrale. Inmiddels is het veel meer dan dat. Bekijk hieronder wat wij u nog meer kunnen bieden. Zo verzorgen wij bereikbaarheidsdiensten, webcare en zijn wij een particuliere alarmcentrale en zorgcentrale. 

ARTIKELEN

Hieronder leest u onze artikelen over reparatie en onderhoud. Deze artikelen zijn speciaal geschreven voor vastgoedbeheerders en facilitair managers. We geven handige tips voor uw vastgoedonderhoud en volgen interessante ontwikkelingen in de markt. Wilt u voortaan op de hoogte gehouden worden van deze berichten? Volg ons op LinkedIn!

meer informatie?

Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw reparatie- en onderhoudsdiensten? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact op.

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.