9+ verhalen
Niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt maar ook horen wat men voelt
VHD is een 9+ organisatie. Dat betekent dat we er altijd naar streven de klant een 9+ ervaring te geven. De kern hierbij is: niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt maar ook te horen wat men voelt.
Wij investeren veel in 9+. Onze medewerkers worden regelmatig getraind en continu op 9+ gecoacht. Hierdoor kunnen we met elkaar de momenten blijven herkennen waarop we het verschil kunnen maken, iets extra’s kunnen, of misschien wel moeten, doen zonder dat de klant daar om gevraagd heeft. En de klant zo een 9+ ervaring te geven.
Hoe 9+ in onze dagelijkse praktijk door onze hulpverleners wordt toegepast leest u in de verschillende 9+ verhalen op deze pagina. Stuk voor stuk bijzondere hulpverleningsverhalen waarin onze 9+ filosofie duidelijk naar voren komt.
Lees de verhalen, krijg een beeld van onze 9+ organisatie en laat u inspireren!
9+ overzicht
Waardevolle Camper
Iemand een 9+ moment bezorgen is geweldig, maar een 10+ krijgen is nog mooier. Deze 10+ kreeg onze hulpverlener Lynn van de afdeling Mobiliteit. Ze
Laatste wens
Op de alarmcentrale krijgen onze hulpverleners te maken met diverse vragen. Op onze afdeling Travel zijn de meldingen vaak onderdeel van een langer traject. Dit
Een mooi verjaardagscadeau
Op ons klantcontactcentrum krijgen wij dagelijks vele vragen en verzoeken binnen. Vaak een specifieke vraag over een product of dienst. Er komen uiteenlopende vragen bij
Efficiënte hulpverlening
Op de afdeling reishulpverlening krijgen wij dagelijks te maken met repatriëringen, verschillende soorten ziekten, botbreuken, etc.. Wij maken vele en diverse situaties mee van mensen
Vinger aan de pols
Op onze zorgcentrale krijgen wij veel verschillende meldingen binnen. Iemand met personenalarmering voor wie wij de achterwacht moeten inschakelen, iemand die per ongeluk op een
Verkeerd verbonden, goed geholpen
Dagelijks helpen wij klanten met vragen, organiseren wij hulp na incidenten in binnen- en buitenland, en geven wij advies. Zo kunnen klanten met alledaagse situaties
Kersverse vader
Voor onze verkoopafdeling zijn wij op zoek naar een nieuwe teamleider. In maart zetten wij de vacature online en de sollicitaties komen binnen. Na een
Een reis op maat
VHD is, in de dienstverlening die wij wereldwijd uitvoeren, partner van Europ Assistance (EA). Veelvuldig onderhouden wij dan ook contact met Europ Assistance. Meerdere keren per jaar ontmoeten
LEES ook ONZE Linkedin berichten
meer informatie?
Wilt u meer informatie over onze 9+ werkwijze? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact op.