Automotive

Zorgeloos genieten van mobiliteit, dat is wat uw klant wil. Maar helaas is pech of schade nooit helemaal te voorkomen. Uw klanten verlangen dan een optimale service zodat zij met zo min mogelijk verstoring hun weg kunnen vervolgen. VHD zorgt hiervoor, 24 uur per dag, 7 dagen in de week, volledig onder uw naam. Bij pech of schade, in binnen- en buitenland. Samen met ons uitgebreide netwerk aan hulpdiensten doen wij er alles aan de bestuurder zo snel mogelijk op weg te helpen.

0
Gereden kilometers afgelopen maand
0
Reparatiepercentage pechgevallen afgelopen maand

“Hulpverlening gaat verder dan materiële schade”

“Bij materiële hulpverlening gaat het verder dan het materiaal alleen. In elke auto zit ook altijd een mens!”

Jaap
Hulpverlener en opleider

VHD Proces

Automotive

Een goed proces geeft niet alleen een hoge klanttevredenheid. Het goed gebruik maken van alle beschikbare informatie is de basis voor lage Total Cost of Owership.

1. Zeer goede bereikbaarheid

Door onze goede bereikbaarheid ervaart uw klant een korte wachttijd. Bij onverwachte calamiteiten wordt snel capaciteit toegevoegd. Een goede start van de hulpverlening!

2. Aandacht voor de klant

Een ongeluk of pechgeval kan zeer stressvol en emotioneel zijn. Wij zijn er op dat moment voor uw klant. Met empathie en concreet handelen zorgen wij voor het herstellen van de mobiliteit.

3. Schade- en pechsturing

In de hulpverlening integreren wij graag uw overige proceswensen. Denk aan het begeleiden van de berijder naar de schade- of pechhersteller van uw voorkeur. Het pro-actief informeren van de expertisedienst of het genereren van een dossier in uw eigen systeem.

4. Altijd op de hoogte

Als opdrachtgever bent u altijd op de hoogte van de dienstverlening aan uw klant. Dat kan een bericht zijn op moment van het pech- of schadegeval of inzicht in de status van de hulpverlening. Uiteraard heeft u de beschikking over uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Wilt u meer weten?

Meer weten hoe wij dagelijks de klanttevredenheid verhogen, proceswinst behalen en kosten laag houden?


Contact

ROB-net

VHD is aangesloten op het ROB-net en zorgt er daarmee voor dat de administratie van de bij ons aangesloten autoleasemaatschappijen zo efficiënt mogelijk kan worden uitgevoerd. ROB-net is een voorbeeld van één van de integraties die wij beschikbaar hebben voor opdrachtgevers. Bij alles wat we doen kijken we nadrukkelijk of er processtappen zijn die geautomatiseerd en/of geïntegreerd kunnen worden in de systemen van onze opdrachtgevers.

Ontvang hier de factsheet mobiliteit

​​

Certificeringen

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2 en ITO.

Ontvang hier de factsheet mobiliteit

Internationaal netwerk

VHD beschikt over het meest fijnmazige internationale netwerk. Doordat wij met alle autohulpdiensten in heel Europa rechtstreeks in contact staan hoeven wij geen lokale alarmcentrales in te schakelen. Dit geeft een hogere kwaliteit van de dienstverlening aan uw klant en scheelt aanzienlijk in kosten gemaakt door tussenliggende alarmcentrales. Met het enorme gezamenlijke inkoopvolume van Europ Assistance wordt dit ook nog eens tegen lage kosten uitgevoerd.

Ontvang hier de factsheet mobiliteit

Klantwaardering

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

Ontvang hier de factsheet mobiliteit

ERA

European Roadservices Alliance (ERA) is een samenwerking tussen Falck Assistance Nordic, RAC, Europ Assistance en VHD. Het doel van ERA is door het bundelen van kennis, kunde en ervaring een ongekend aanbod te creëren voor partijen die behoefte hebben aan geavanceerde automobiliteitsservices door heel Europa.

Eén aanspreekpunt, lagere kosten voor leasebedrijven.

Veel voertuigen zijn voorzien van een geldige mobiliteitsgarantie vanuit de fabrikant. Als leasemaatschappij ervoor kiezen de bestuurder zoveel mogelijk te laten helpen door de merkenhulp? Dan ondersteunen wij u hierbij graag.

Door gebruik te maken van een slimme tool identificeren wij snel of het pechgeval in aanmerking komt voor merkenhulp. Op die manier wordt de bestuurder niet onnodig geconfronteerd met een eventuele afwijzing door de merkenhulp later in het proces. Dat voorkomt tijdverlies én frustatie bij uw klant.

Wij houden namens u altijd de regie. Mocht merkenhulp niet van toepassing zijn dan organiseren wij direct de hulpverlening zoals met u overeengekomen. En is de hulpverlening die u voor uw bestuurders wenst, ruimer dan de merkenhulp. Dan zorgen wij ervoor dat uw klant conform uw wensen geholpen wordt.

Maak hier een afspraak

​​

Lees hier onze 9+ verhalen

Een aanrijding in Engeland

“Rond het middaguur krijg ik een telefoontje uit Engeland. Een klant meldt zich met het bericht dat hij net een aanrijding heeft gehad met een Engelse dame. Beiden maken het gelukkig goed. Met de auto’s is het wat minder gesteld…”

Lees verder

Lees hier onze 9+ verhalen

Kapotte motor in Spanje

“Het is maandagmiddag als ik een telefoontje krijg vanuit Spanje. Een echtpaar is er op vakantie, hij op de motor zij met een bus. De motor heeft het laten afweten en het is nog onduidelijk wat er precies aan mankeert..”

Lees verder

 

Meer weten?

Bart
Berg

06-13280008

Ronald
Blokker

06-30919166

Mary
Damhoff

06-10311262

Jelte
Posthumus

06-53790720

Jan Willem
Stet

06-20204885