Automotive

gericht op kwaliteit en aandacht voor uw klant

Snel weer onderweg met de mobiliteitshulp van VHD

Zorgeloos genieten van mobiliteit, dat is wat uw klant wil. Maar helaas is pech of schade nooit helemaal te voorkomen. Uw klanten verlangen dan een optimale service zodat zij met zo min mogelijk verstoring hun weg kunnen vervolgen. VHD zorgt hiervoor, 24 uur per dag, 7 dagen in de week, volledig onder uw naam. Bij pech of schade, in binnen- en buitenland. Samen met ons uitgebreide netwerk aan hulpdiensten doen wij er alles aan de bestuurder zo snel mogelijk op weg te helpen.

DOWNLOAD DE VHD FACtSHEET MOBILITEIT

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? En meer weten over onze kwaliteit en hoe wij deze waarborgen?
Download hier onze factsheet. 

De kwaliteit die uw klant van u gewend is

Wanneer u de hulpverlening uitbesteed, is het fijn dat u 100% kunt vertrouwen op deze partner. Daarom wilt u dat deze partner dezelfde kwaliteitsnormen hanteert en dat u daarom uw klanten de beste hulp kan garanderen. Met de onafhankelijke en toegekende certificeringen van VHD laten wij zien dat de kwaliteit bij VHD hoog is. Daarnaast zitten we al meer dan 50 jaar in het vak en kunt u bouwen op ons nationaal en internationaal netwerk. 

Hoge klanttevredenheid én kostenbesparing

Een goed proces geeft niet alleen een hoge klanttevredenheid. Het goed gebruik maken van alle beschikbare informatie is de basis voor lage Total Cost of Ownership.

  • 1. Zeer goede bereikbaarheid
  • 2. Aandacht voor de klant
  • 3. Schade- en pechsturing
  • 4. Altijd op de hoogte

Door onze goede bereikbaarheid ervaart uw klant een korte wachttijd. Bij onverwachte calamiteiten wordt snel capaciteit toegevoegd. Een goede start van de hulpverlening!

Een ongeluk of pechgeval kan zeer stressvol en emotioneel zijn. Wij zijn er op dat moment voor uw klant. Met empathie en concreet handelen zorgen wij voor het herstellen van de mobiliteit.

In de hulpverlening integreren wij graag uw overige proceswensen. Denk aan het begeleiden van de berijder naar de schade- of pechhersteller van uw voorkeur. Het pro-actief informeren van de expertisedienst of het genereren van een dossier in uw eigen systeem.

Als opdrachtgever bent u altijd op de hoogte van de dienstverlening aan uw klant. Dat kan een bericht zijn op moment van het pech- of schadegeval of inzicht in de status van de hulpverlening. Uiteraard heeft u de beschikking over uitgebreide rapportage mogelijkheden.

actueel

Hieronder leest u onze actuele berichten. 

ONZE CERTIFICERINGEN

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO en EN 50518

0
Augustus 2020

KLANTWAARDERING

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

Eén aanspreekpunt, lagere kosten voor leasebedrijven

Veel voertuigen zijn voorzien van een geldige mobiliteitsgarantie vanuit de fabrikant. Als leasemaatschappij ervoor kiezen de bestuurder zoveel mogelijk te laten helpen door de merkenhulp? Dan ondersteunen wij u hierbij graag.

Door gebruik te maken van een slimme tool identificeren wij snel of het pechgeval in aanmerking komt voor merkenhulp. Op die manier wordt de bestuurder niet onnodig geconfronteerd met een eventuele afwijzing door de merkenhulp later in het proces. Dat voorkomt tijdverlies én frustatie bij uw klant.

Wij houden namens u altijd de regie. Mocht merkenhulp niet van toepassing zijn dan organiseren wij direct de hulpverlening zoals met u overeengekomen. En is de hulpverlening die u voor uw bestuurders wenst, ruimer dan de merkenhulp. Dan zorgen wij ervoor dat uw klant conform uw wensen geholpen wordt.

LEES ONZE 9+ VERHALEN

Internationaal netwerk

VHD beschikt over het meest fijnmazige internationale netwerk. Doordat wij met alle autohulpdiensten in heel Europa rechtstreeks in contact staan hoeven wij geen lokale alarmcentrales in te schakelen. Dit geeft een hogere kwaliteit van de dienstverlening aan uw klant en scheelt aanzienlijk in kosten gemaakt door tussenliggende alarmcentrales. Met het enorme gezamenlijke inkoopvolume wordt dit ook nog eens tegen lage kosten uitgevoerd. Directe hulp, korte communicatie lijnen en lage uitvoeringskosten.

ROB-NET

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2 en ITO.

LEES Onze linkedin berichten

 

meer informatie?

Wilt u meer informatie? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact op.

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.