De reparatie en onderhoud-
oplossing voor retail.

Met het unieke concept van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

BEKIJK ONZE werkwijze

Voordelen van VHD als partner

Heeft u een bedrijf met meerdere filialen dan kan het regelen van facilitair en technisch onderhoud een uitdaging zijn. Met het totaalconcept van VHD regelen wij het beheer aan alle panden voor u. Met ons landelijk dekkend netwerk hebben wij voor iedere klus altijd de juiste leverancier tegen de scherpste tarieven. Dat regelen we centraal, zodat u maar één aanspreekpunt, één telefoonnummer en één factuur hebt. Dat is wel zo overzichtelijk!

  • 24/7 bereikbaar
    Hoge klanttevredenheid
  • Deskundig personeel
    VHD academy

VHD centraliseert inkoop

Onze inkoop voor gebouwbeheer centraliseren wij door een bundeling van zo’n 80 landelijk gevestigde opdrachtgevers. Hierdoor zijn wij in staat de integrale onderhoudskosten tot een minimum te beperken. We verliezen uiteraard nooit kwaliteit uit het oog. Bij het selecteren van leveranciers letten we daarnaast op service en klantvriendelijkheid. Hierdoor hebben wij voor iedere klus altijd de beste uitvoerder tegen de laagste prijs! We bieden hulp door heel Nederland.

DOE HIER DE VHD - BESPAARCHECK

Benieuwd of u kunt besparen op uw reparatie & onderhoudsproces? Doe snel onze VHD-bespaarcheck! 

ONZE CERTIFICERINGEN

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO en EN 50518.

ARTIKELEN

Hieronder leest u onze artikelen over reparatie en onderhoud. Deze artikelen zijn speciaal geschreven voor vastgoedbeheerders en facilitair managers. We geven handige tips voor uw vastgoedonderhoud en volgen interessante ontwikkelingen in de markt. Wilt u voortaan op de hoogte gehouden worden van deze berichten? Volg ons op LinkedIn!

Voorkom hoge kosten

Als er iets kapot gaat in één van uw vestigingen wilt u dat dit snel wordt gerepareerd voor een schappelijke prijs, maar als u kiest voor één aanbieder, heeft u vaak te maken met hoge voorrijkosten en lange wachttijden.

Daarnaast heeft u ook te maken met verschillende facturen van verschillende bedrijven. Bij ons is dit verleden tijd. U ontvangt van ons één factuur, snelle en diverse service, kwaliteit en een lage prijs. Wij kunnen u dit verschil bieden door onze gezamenlijke inkoop.

zo werkt ons concept

1. Wij staan 24/7 voor u klaar

Wij staan klaar voor al uw vragen, storingen en reparaties

2. Wij schakelen direct een leverancier uit ons netwerk in

Ons netwerk is geselecteerd op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid

3. De reparatie of het onderhoud wordt snel en vakkundig uitgevoerd

En door onze gecentraliseerde inkoop altijd kostenbesparend

4. U ontvangt één verzamelfactuur

Daarnaast alles overzichtelijk in onze online tool

Én dit levert het u op

Dankzij ons inkoopvoordeel bespaart u direct geld op al uw reparatie & onderhoud.

Geen gedoe, geen stress. Wij ontzorgen u tijdens het gehele proces.

Maak gebruik van onze overzichtelijke online tool en ontvang één verzamelfactuur.

0
Juli 2020

KLANTWAARDERING

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

LEES Onze linkedin berichten

Bekijk onze onderhoudsdiensten

Naast reparatie en onderhoudsdiensten heeft VHD nog veel meer te bieden. Zo monitoren wij online wat er over uw organisatie of merk gezegd wordt en geven daarop een passend antwoord. Lees meer over onze diensten hieronder.

actueel

Hieronder leest u onze actuele berichten. 

meer informatie?

Wilt u meer informatie over het uitbesteden van reparatie en onderhoud aan uw panden? Neem hieronder vrijblijvend contact met ons op.

Contactformulier