Interview accountmanager VHD | Zomer 2024
De zomer is een bijzondere periode op onze alarmcentrale. In de zomer ontvangen we meer hulpvragen, met name met betrekking tot pech of schade aan
VHD is gespecialiseerd in het organiseren van hulp na incidenten in binnen- en buitenland, het geven van advies of het verzorgen van klantcontact. Dit doen wij uit naam van tal van organisaties. Niet alleen in noodgevallen, maar ook met alledaagse situaties kunnen klanten 24/7 bij ons terecht.
Wij bieden een uitgebreid pakket aan diensten op het gebied van mobiliteit, zorg, veiligheid, reparatie & onderhoud en 24/7 klantcontact. Maar hoe divers de hulpvraag en oplossing ook zijn, ze hebben allemaal hetzelfde uitgangspunt: bij VHD staat HULP centraal.
VHD werkt onder andere voor:
schadeverzekeraars, zorgverzekeraars, volmachtkantoren, winkelketens (retail), woningbouwverenigingen, autofabrikanten, autoleasebedrijven,
autodealerholdings, zorginstellingen en overheidsinstanties.
Hieronder leest u onze actuele berichten.
De zomer is een bijzondere periode op onze alarmcentrale. In de zomer ontvangen we meer hulpvragen, met name met betrekking tot pech of schade aan
De zomer is een bijzondere periode op onze alarmcentrale. In de zomer ontvangen we meer hulpvragen, met name met betrekking tot pech of schade aan
Wanneer u de hulpverlening uitbesteedt, is het fijn dat u 100% kunt vertrouwen op uw partner. Daarom wilt u dat zij dezelfde kwaliteitsnormen hanteren als u, zodat u uw klanten de beste hulp kunt garanderen. Met de onafhankelijke en toegekende certificeringen van VHD laten wij zien dat de kwaliteit bij VHD hoog is. Daarnaast zitten we al meer dan 50 jaar in het vak en kunt u bouwen op ons nationaal en internationaal netwerk.
Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.
Wij zijn trotse hulpverleners. Onze missie is om 24/7 klaar te staan voor onze klanten waar ook ter wereld, de klant de beste hulp te geven en altijd een oplossing te bieden voor hun zorg van dat moment, van toegevoegde waarde te zijn voor onze opdrachtgevers, onze medewerkers voldoening te geven in de uitvoering van hun werk, onze leveranciers duurzaam aan ons te binden en met dit alles onze omgeving zo min mogelijk schade toe te brengen.
Wij zien een toekomst waarin verstoring in het leven van alledag een steeds grotere impact heeft. Ons doel is dat de klant in vrijheid zijn eigen leven kan inrichten omdat hij weet dat wij er zijn op het moment dat het nodig is. Door de unieke manier waarop wij deze hulp bieden willen wij door de klant gezien worden als de beste hulpverlener van Nederland. Door hierbij gebruik te maken van een uitgekiend internationaal netwerk en de nieuwste technieken doen wij dit op de meest efficiënt mogelijke manier.
VHD is een 100% Nederlandse alarmcentrale, gevestigd in Deventer. Met onze netwerkpartner Europ Assistance Group zijn wij actief in ruim 200 landen. In onze vestiging in Deventer werken ruim 300 mensen. 24 uur per dag, 7 dagen per week staan wij klaar voor hulp en advies. In noodsituaties maar ook in alledaagse situaties met een minder urgent karakter. VHD is een 9+ organisatie waarbij we iedere keer weer streven naar een 9+ ervaring voor de klant.
Al meer dan 50 jaar verlenen wij wereldwijd hulp in acute en alledaagse situaties. Deze jarenlange ervaring vormt de basis van VHD anno nu; een allround dienstverlener die wereldwijd hulp organiseert en coördineert.
VHD is meer dan alleen een alarmcentrale. Zo bieden wij als particuliere alarmcentrale ook verschillende veiligheidsoplossingen. Bekijk hieronder onze vijf business lines.