Klantcontact

Met de verschillende klantcontact diensten faciliteert VHD organisaties bij het optimaal uitvoeren van klantcontact via de telefoon, e-mail, chat en social media. Dit doen wij voor tal van organisaties in de automotive, insurance en zorgbranche en betreft zowel inkomende (inbound) als uitgaande (outbound) klantcontactmomenten. Van het verzorgen van eenvoudige telefonische bereikbaarheid tot een fullservice klantcontact oplossing;  24 uur per dag, 7 dagen per week kunnen we uw klanten te woord staan en service verlenen.

0
Interacties afgelopen maand
0
Binnen 20 seconden beantwoord

Waarom VHD?

  • Internationaal netwerk
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • Meer dan 50 jaar ervaring
  • Onafhankelijk
  • Gecertificeerd

Klantwaardering

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

Ontvang hier de factsheet klantcontact

​​

Certificeringen

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO en WDTM.

Ontvang hier de factsheet klantcontact

Inbound

U kunt bij ons terecht voor het optimaal uitvoeren van klantcontact via telefoon, e-mail, chat en social media. Bijvoorbeeld voor uw overflow, het overnemen van eerstelijns en tweedelijns klantcontact, agendabeheer, telefonische helpdesk, social media monitoring en handling.

Outbound

We ondersteunen u ook graag in het outbound klantcontact. Hierbij denkt u aan servicecalls, aansturing storingsdiensten, bellen naar aanleiding van een call me functie of een terugroepactie.

Bereikbaarheid en overflow

 

Sluitingstijden bestaan niet meer en wachtrijen worden niet geaccepteerd. Voor beide hebben wij de oplossing. Wanneer het nodig is kunnen wij in zeer korte tijd flexibel opschalen in bezetting en het visitekaartje zijn van uw organisatie.

Met onze inbound diensten bent u zeker van een optimale telefonische bereikbaarheid. Bijvoorbeeld bij piekmomenten in het telefoonaanbod of als u ruimere bereikbaarheid na kantooruren wenst. Wij kunnen in korte tijd opschalen in bezetting en uw piekbelasting overnemen. Of buiten kantoortijden de telefonische bereikbaarheid verzorgen. Wilt u liever alle klantcontact activiteiten uitbesteden? Ook dat kan bij VHD. Hoe u het klantcontact ook wenst in te richten, wij zijn graag het visitekaartje van uw bedrijf.

Lees hier onze 9+ verhalen

Rook? Ik zie geen rook!

“Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat. Hij woont nog maar net in het huis en heeft geen idee wat er aan de hand is. Hij ziet nergens rook en het gaat ook niet om een lege batterij van de rookmelder..”

Lees verder