Webcare

Sociale media zijn onmisbaar bij klantcontact. Steeds vaker vinden (potentiële) klanten hun weg naar uw organisatie via bijvoorbeeld WhatsApp, Facebook en Twitter en gebruiken zij deze om hun mening over uw bedrijf te ventileren. En hetzelfde gebeurt natuurlijk op allerlei fora. Kortom: de communicatie over uw bedrijf heeft u allang niet meer in eigen hand.

Graag monitoren wij daarom voor én met u deze communicatie over uw organisatie, producten en diensten, bijvoorbeeld buiten kantooruren of als u dat wenst gewoon 24/7. Onder uw naam verzorgen wij een gepaste reactie en als het nodig is bieden wij de juiste hulp. Zodoende ontgaat u niets!

Waarom VHD?

  • 24/7 dienstverlening
  • Klantbeleving en hulp verlenen zit al meer dan 50 jaar in ons DNA
  • Kennis van uw branche (o.a. retail, verzekeringen, automotive)
  • 9+ Klantervaring
  • Bewezen kwaliteit, zie daarvoor onze certificeringen

Klantwaardering

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

Ontvang hier de factsheet klantcontact

​​

Certificeringen

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO en WDTM.

Ontvang hier de factsheet klantcontact

Alles-in- één-systeem

Onze medewerkers zijn grondig getraind en ervaren in het gebruik van de software van OBI4WAN. Wij hebben hiervoor een eigen licentie maar kunnen indien gewenst ook in uw systeem werken. Ook als u gebruik maakt van andere software. OBI4WAN is echter een bewezen alles-in-één-oplossing, met overzichtelijke modules voor onder meer webcare, media monitoring en rapportages.

Maak hier een afspraak

​​

Tarieven webcare

 

Op basis van uw wensen stellen wij graag een op maat gesneden aanbod voor u op. Daarbij inbegrepen zijn normaal gesproken tarieven per bericht en/of per sessie.

Lees hier onze 9+ verhalen

Rook? Ik zie geen rook!

“Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat. Hij woont nog maar net in het huis en heeft geen idee wat er aan de hand is. Hij ziet nergens rook en het gaat ook niet om een lege batterij van de rookmelder..”

Lees verder