Actueel
Interview accountmanager VHD | Zomer 2024
De zomer is een bijzondere periode op onze alarmcentrale. In de zomer ontvangen we meer hulpvragen, met name met betrekking tot pech of schade aan
Sociale media zijn onmisbaar bij klantcontact. Steeds vaker vinden (potentiële) klanten hun weg naar uw organisatie via bijvoorbeeld WhatsApp, Facebook en Twitter en gebruiken zij deze om hun mening over uw bedrijf te ventileren. En hetzelfde gebeurt natuurlijk op allerlei fora. Kortom: de communicatie over uw bedrijf heeft u allang niet meer in eigen hand. Graag monitoren wij daarom voor én met u deze communicatie over uw organisatie, producten en diensten, bijvoorbeeld buiten kantooruren of als u dat wenst gewoon 24/7. Onder uw naam verzorgen wij een gepaste reactie en als het nodig is bieden wij de juiste hulp. Zodoende ontgaat u niets!
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Wat u van ons kunt verwachten en wat wij doen om hoge kwaliteit dienstverlening te leveren? Download hier onze factsheet.
Wanneer u de hulpverlening uitbesteed, is het fijn dat u 100% kunt vertrouwen op deze partner. Daarom wilt u dat deze partner dezelfde kwaliteitsnormen hanteert zodat u uw klanten de beste hulp kunt garanderen. Met de onafhankelijke en toegekende certificeringen van VHD laten wij zien dat de kwaliteit bij VHD hoog is. Daarnaast zitten we al meer dan 50 jaar in het vak.
”
Met onze hulp bent u voor uw klanten 24/7 online
Gerben koopman, managing director vhd
Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO en EN 50518.
Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.
Onze medewerkers zijn grondig getraind en ervaren in het gebruik van de software van OBI4WAN. Wij hebben hiervoor een eigen licentie maar kunnen indien gewenst ook in uw systeem werken. Ook als u gebruik maakt van andere software. OBI4WAN is echter een bewezen alles-in-één-oplossing, met overzichtelijke modules voor onder meer webcare, media monitoring en rapportages.
Ook helpen wij u met het monitoren van het online sentiment rond uw merk(en). Er wordt ongetwijfeld van alles over gezegd. Maar wat precies? En wat gaat er blijkbaar goed en wat kan beter? Dit vormt waardevolle input waarmee u uw diensten en producten verder kunt verbeteren.
Wilt u chat toevoegen als communicatiekanaal? Dat verzorgen wij graag voor u. Na een gedegen training over uw specifiek diensten en producten beantwoorden wij de vragen van uw klanten en relaties.
Hieronder leest u onze actuele berichten.
De zomer is een bijzondere periode op onze alarmcentrale. In de zomer ontvangen we meer hulpvragen, met name met betrekking tot pech of schade aan
De zomer is een bijzondere periode op onze alarmcentrale. In de zomer ontvangen we meer hulpvragen, met name met betrekking tot pech of schade aan
U wilt natuurlijk wel continu de mogelijkheid hebben mee te kijken en wellicht zelfs deels mee te communiceren. Dat kan! U krijgt toegang tot uw eigen sociale mediaomgeving en kunt gewoon participeren in de communicatie naar uw relaties. Daarnaast biedt de software die wij gebruiken (OBI4WAN) allerlei mogelijkheden voor rapportages die wij persoonlijk met u doornemen.
Naast webcare heeft VHD nog veel meer te bieden. Zo verzorgen wij het onderhoud aan al uw panden en zijn we een gecertificeerd zorgcentrale. Lees meer over onze diensten hieronder.
Op basis van uw wensen stellen wij graag een op maat gesneden aanbod voor u op. Daarbij inbegrepen zijn normaal gesproken tarieven per bericht en/of per sessie.
Wilt u meer informatie over het uitbesteden van webcare? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact op.