
Zorgeloos op wintersportvakantie met deze tips
Het vooruitzicht: besneeuwde landschappen en heldere luchten. De voorjaarsvakantie nadert; hét moment waarop veel Nederlanders op skivakantie gaan.
Bent u niet in staat om de telefoon aan te nemen na sluitingstijd? Dan kunt u dit aan VHD uitbesteden. Na kantoortijden nemen we dan onder uw label de telefoon op. Maar ook tijdens kantoortijden nemen we graag de telefoon van u over, bijvoorbeeld bij piekmomenten. Zo voorkomt u dat uw klanten in de wacht worden gezet. We nemen de telefoon altijd aan onder uw naam en onder uw voorschriften. Wij zijn daarmee het visitekaartje van uw bedrijf en handelen dan ook zo. Dankzij onze schaalgrootte kunnen wij in korte tijd opschalen in bezetting en de piekmomenten overnemen. U kunt ook al uw klantcontact aan ons uitbesteden.
Benieuwd of u kunt besparen op uw reparatie & onderhoudsproces? Doe snel onze VHD-bespaarcheck!
Hieronder leest u onze artikelen over reparatie en onderhoud. Deze artikelen zijn speciaal geschreven voor vastgoedbeheerders en facilitair managers. We geven handige tips voor uw vastgoedonderhoud en volgen interessante ontwikkelingen in de markt. Wilt u voortaan op de hoogte gehouden worden van deze berichten? Volg ons op LinkedIn!
Het vooruitzicht: besneeuwde landschappen en heldere luchten. De voorjaarsvakantie nadert; hét moment waarop veel Nederlanders op skivakantie gaan.
De zomervakantie is een prachtige tijd om te genieten. Maar voor dat kan, moet u zich wel goed voorbereiden. Wij helpen u hier graag bij. Lees meer:
Wij zijn met onze bereikbaarheidsdienst het visitekaartje van vele bedrijven. Wij nemen dan ook graag de telefoon op onder uw voorschriften en helpen mensen zoals u geholpen wilt worden. Met behulp van onze VHD Academy worden onze medewerkers opgeleid en door onze VHD Academy blijven ze zichzelf ontwikkelen en blijft VHD zich telkens ontwikkelen. Daarnaast bent u vrij om bij ons zelf trainingen te geven. We blijven namelijk graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en technieken binnen uw branche of organisatie.
Kennis die wij via onze VHD academie delen met medewerkers, maar waarbij we ook u graag uitnodigen om uw kennis over te dragen. Dit doen wij door middel van het organiseren van incompany producttrainingen. Hierdoor krijgt u de kans om alle ins en outs over uw product of dienst te vertellen. Onze medewerkers weten dit vervolgens aan de telefoon door te vertalen naar uw klanten.
Wij staan klaar voor al uw vragen, storingen en reparaties
Ons netwerk is geselecteerd op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid
En door onze gecentraliseerde inkoop altijd kostenbesparend
Daarnaast alles overzichtelijk in onze online tool
Dankzij ons inkoopvoordeel bespaart u direct geld op al uw reparatie & onderhoud.
Geen gedoe, geen stress. Wij ontzorgen u tijdens het gehele proces.
Maak gebruik van onze overzichtelijke online tool en ontvang één verzamelfactuur.
Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.
Hieronder leest u onze actuele berichten.
Quadrance en VHD versterken hun samenwerking met een krachtige combinatie: het Qur+ platform van Quadrance en de 24/7 dienstverlening van VHD. Deze maand is de eerste implementatie live gegaan, een belangrijke stap in de verdere intensivering van de samenwerking.
Op woensdag 19 december stond kennisoverdracht centraal tijdens een trainingssessie voor de medewerkers van de afdeling Reis & Zorg.
VHD is van oorsprong een alarmcentrale, maar imiddels zijn wij veel meer dan dat. Bekijk hieronder wat wij u nog meer kunnen bieden. Zo verzorgen wij bereikbaarheidsdiensten, webcare en zijn wij een particuliere alarmcentrale en zorgcentrale.
Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw dienstverlening? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact op.