
Met 14 tips uw pand herfst- en winterklaar
September is dit jaar een maand van wisselende temperaturen. We hebben tot nu toe genoten van zonovergoten dagen waarin de herfst en winter nog ver
Bent u niet in staat om de telefoon aan te nemen na sluitingstijd? Dan kunt u dit aan VHD uitbesteden. Na kantoortijden nemen we dan onder uw label de telefoon op. Maar ook tijdens kantoortijden nemen we graag de telefoon van u over, bijvoorbeeld bij piekmomenten. Zo voorkomt u dat uw klanten in de wacht worden gezet. We nemen de telefoon altijd aan onder uw naam en onder uw voorschriften. Wij zijn daarmee het visitekaartje van uw bedrijf en handelen dan ook zo. Dankzij onze schaalgrootte kunnen wij in korte tijd opschalen in bezetting en de piekmomenten overnemen. U kunt ook al uw klantcontact aan ons uitbesteden.
Benieuwd of u kunt besparen op uw reparatie & onderhoudsproces? Doe snel onze VHD-bespaarcheck!
Hieronder leest u onze artikelen over reparatie en onderhoud. Deze artikelen zijn speciaal geschreven voor vastgoedbeheerders en facilitair managers. We geven handige tips voor uw vastgoedonderhoud en volgen interessante ontwikkelingen in de markt. Wilt u voortaan op de hoogte gehouden worden van deze berichten? Volg ons op LinkedIn!
September is dit jaar een maand van wisselende temperaturen. We hebben tot nu toe genoten van zonovergoten dagen waarin de herfst en winter nog ver
Leer hoe u fietspech kan voorkomen met onze 9 praktische tips. Ontdek alles wat u nodig heeft voor een zorgeloze fietstocht.
Wij zijn met onze bereikbaarheidsdienst het visitekaartje van vele bedrijven. Wij nemen dan ook graag de telefoon op onder uw voorschriften en helpen mensen zoals u geholpen wilt worden. Met behulp van onze VHD Academy worden onze medewerkers opgeleid en door onze VHD Academy blijven ze zichzelf ontwikkelen en blijft VHD zich telkens ontwikkelen. Daarnaast bent u vrij om bij ons zelf trainingen te geven. We blijven namelijk graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en technieken binnen uw branche of organisatie.
Kennis die wij via onze VHD academie delen met medewerkers, maar waarbij we ook u graag uitnodigen om uw kennis over te dragen. Dit doen wij door middel van het organiseren van incompany producttrainingen. Hierdoor krijgt u de kans om alle ins en outs over uw product of dienst te vertellen. Onze medewerkers weten dit vervolgens aan de telefoon door te vertalen naar uw klanten.
Wij staan klaar voor al uw vragen, storingen en reparaties
Ons netwerk is geselecteerd op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid
En door onze gecentraliseerde inkoop altijd kostenbesparend
Daarnaast alles overzichtelijk in onze online tool
Dankzij ons inkoopvoordeel bespaart u direct geld op al uw reparatie & onderhoud.
Geen gedoe, geen stress. Wij ontzorgen u tijdens het gehele proces.
Maak gebruik van onze overzichtelijke online tool en ontvang één verzamelfactuur.
Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.
Hieronder leest u onze actuele berichten.
Marokko is getroffen door een verwoestende aardbeving. Wij leven enorm mee met de getroffenen in Marokko en al hun geliefden.
Ga e-bikediefstal tegen! Dit mooie middel om van A naar B te rijden, wordt steeds populairder onder dieven. Bescherm en verzeker jouw fiets.
VHD is van oorsprong een alarmcentrale, maar imiddels zijn wij veel meer dan dat. Bekijk hieronder wat wij u nog meer kunnen bieden. Zo verzorgen wij bereikbaarheidsdiensten, webcare en zijn wij een particuliere alarmcentrale en zorgcentrale.
Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw dienstverlening? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact op.