Op ons klantcontactcentrum krijgen wij dagelijks vele vragen en verzoeken binnen. Vaak een specifieke vraag over een product of dienst. Er komen uiteenlopende vragen bij ons binnen, en deze keer kregen wij wel een heel leuk verzoek, een ander verzoek dan normaal.
‘Mijn vader wordt in augustus 70 jaar en ik zou heel graag voor hem een soort foto/herinneringenboek maken. Hij is onder meer helemaal gek van auto’s, hij heeft dan ook kort geleden zelf een nieuwe auto gekocht. Graag zou ik naast het boek ook een klein goodiebag voor hem maken met diverse accessoires erin. Zojuist ben ik in Arnhem geweest en gevraagd aan de dealer of zij mij hierbij konden helpen, helaas hadden zij geen items met het autologo erop. Daarom deze mail aan u. Heeft u nog wat leuks (sleutelhanger/sticker) beschikbaar? Uiteraard tegen vergoeding. Ik hoor graag van u.’
“DIT SOORT VERZOEKEN KRIJGEN WIJ NIET ELKE DAG BINNEN.’’
Dit soort verzoeken krijgen wij niet elke dag binnen, het leek mij leuk te kijken wat wij voor haar konden doen om de 70e verjaardag van haar vader helemaal af te maken. Na wat rondbellen heb ik een pakketje kunnen regelen met hierin een mooie sleutelhanger, een pet en een thermosbeker. Alles met logo en natuurlijk geheel kosteloos.
Binnen een half uur kon ik dit de dochter melden wat ik geregeld had. Ik heb het adres opgevraagd waar ik het naartoe kon sturen. Natuurlijk heb ik namens ons team een leuke kaart (uiteraard met het specifieke autologo) erbij gedaan, zodat ook wij hem persoonlijk konden feliciteren met zijn 70e verjaardag. Op de dag van aankomst van het pakketje ontvangen wij een mail van de dochter: ‘Vandaag hebben wij het pakketje ontvangen. Echt superleuk en vooral erg leuk om de kaart te lezen. Hij zal super verrast zijn!’
Een dag na de verjaardag van de vader krijg ik een mail met foto: ‘Hij vond het in één woord geweldig! Met name de persoonlijke kaart van jullie deed hem erg veel!’ Een foto met brede glimlach is bijgevoegd. En met het afsluitende compliment van de dochter kunnen wij als team erg trots zijn: ‘De klantenservice van jullie is uitzonderlijk te noemen en voor velen een voorbeeld!’ Het is altijd leuk om iets kleins te doen voor klanten dat vervolgens erg gewaardeerd wordt!