Technisch beheer
Met de totaaloplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

Met de totaaloplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:
Al uw technisch beheer bij één partij, dit kan bij VHD! Wij verzorgen graag voor u het beheer aan liften, roltrappen en gebouwgebonden systemen. Wij treden daarbij op als tussenpersoon, tussen u en de monteur, de elektricien, de schilder, de technicus, etc. Het technisch beheer kunt u zowel planmatig als correctief laten uitvoeren. Met één telefoontje schakelen wij vervolgens de benodigde partij in. Met ons aan uw zijde bent u voorzien van de juiste hulp op elk moment. Wij beschikken over een technische helpdesk en een landelijk dekkend netwerk. Bij het selecteren van onze uitvoerders letten wij op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. Hierdoor kunnen wij u altijd de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs bieden. Wilt u meer weten over onze diensten, neem contact met ons op.
Benieuwd of u kunt besparen op uw reparatie & onderhoudsproces? Doe snel onze VHD-bespaarcheck! Door onze gecentraliseerde inkoop zijn we in staat de integrale onderhoudskosten tot een minimum te beperken. Hierbij verliezen wij kwaliteit nooit uit het oog. Zo heeft u bij ons voor iedere klus altijd de beste uitvoerder tegen de scherpste prijs.
Wij staan klaar voor al uw vragen, storingen en reparaties
Ons netwerk is geselecteerd op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid
En door onze gecentraliseerde inkoop altijd kostenbesparend
Daarnaast alles overzichtelijk in onze online tool
Dankzij ons inkoopvoordeel bespaart u direct geld op al uw reparatie &
onderhoud.
Geen gedoe, geen stress. Wij ontzorgen u tijdens het gehele proces.
Maak gebruik van onze overzichtelijke online tool en ontvang één verzamelfactuur.
VHD is een 9+ organisatie. Dat betekent dat we er altijd naar streven de klant een 9+ ervaring te geven. De kern hierbij is: niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt maar ook te horen wat men voelt.
Wij investeren veel in 9+. Onze medewerkers worden regelmatig getraind en continu op 9+ gecoacht. Hierdoor kunnen we met elkaar de momenten blijven herkennen waarop we het verschil kunnen maken, iets extra’s kunnen, of misschien wel moeten, doen zonder dat de klant daar om gevraagd heeft. En de klant zo een 9+ ervaring te geven. Hieronder leest u één van onze 9+ verhalen:
"Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat."