VHD ondersteunt nieuwe app ‘James Helpt’

Een app waar je terecht kunt met al je autovragen? Die is er sinds 1 november jl. met ‘James helpt’. Met de app heb je alle informatie over je auto altijd bij de hand. ‘James helpt’ is bovendien uitgerust met een chatfunctie zodat je 24/7 al je autovragen kunt stellen. Ons team van de afdeling Auto binnenland neemt de chatfunctie buiten kantoortijden voor haar rekening. Hiermee voegen wij een mooie nieuwe vorm van dienstverlening aan onze dienstenpakket toe.

Alles over je auto, altijd op zak
Door de technische ontwikkelingen die elkaar in rap tempo opvolgen is het voor de doorsnee automobilist niet meer te doen zelf kleine reparaties uit te voeren. Kon je vroeger met het boekje in de hand nog een heel eind komen. Inmiddels is even snel een lampje vervangen er al niet meer bij. Daar moet een expert aan te pas komen. Niet alleen voor de reparatie maar ook voor al je vragen over je auto.

Expert binnen handbereik
Die expert is met de ‘James helpt’ app altijd binnen handbereik. ‘James helpt’ is een universele auto vraagbaak waar je met al je vragen terecht kunt. De experts van ‘James helpt’ staan je live, 24/7 te woord via de app en geven onafhankelijk advies. Vrijblijvend en zonder kosten. Bovendien bevat de app alle gegevens van jouw auto. En krijg je speciale aanbiedingen voor kortingen op onderhoud en onderdelen.

24/7 chatten
Om de 24/7 chat met de experts van ‘James helpt’ mogelijk te maken klopten de makers van de app bij ons aan. Komt er een chatgesprek binnen buiten kantoortijd? Dan neemt ons team van de afdeling Auto binnenland deze voor haar rekening. Met een rechtstreekse koppeling met ons hulpverleningsysteem ziet onze hulpverlener direct de chat op zijn beeldscherm verschijnen en kan zo snel antwoorden en als dat nodig mocht zijn direct de juiste hulp inschakelen.

Gratis app
‘James helpt’ is gratis te downloaden en door iedereen te gebruiken (iOs en Android), ongeacht het garagebedrijf waar de auto in onderhoud is.

Bekijk ook

Onze laatste berichten