Uitgebreid interview met CustomerFirst over 9+ bij VHD

In een uitgebreid interview met CustomerFirst vertelt commercieel directeur Gerben Koopman over de drukke zomermaanden bij VHD en natuurlijk over 9+ bij VHD. Wij streven er namelijk altijd naar de klant een 9+ ervaring te geven. De kern hierbij is: niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt, maar ook horen wat men voelt. Lees hier het hele interview.

 

Bekijk ook

Goboony kiest voor de hulpverlening van VHD

VHD Alarmcentrale, al meer dan 20 jaar dé specialist in...Lees verder

Een jaar zonnecarport: een duurzame mijlpaal!

Een jaar geleden namen we onze zonnecarport in gebruik. Op...Lees verder

Quadrance en VHD breiden samenwerking uit met 24/7 helpdesk

Quadrance en VHD versterken hun samenwerking met een krachtige combinatie:...Lees verder

Trainingssessie Reis & Zorg: klaar voor de wintersportperiode!

Op woensdag 19 december stond kennisoverdracht centraal tijdens een trainingssessie...Lees verder

Onze laatste berichten