Preventief onderhoud uitbesteden?

Met de totaaloplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

Meer informatie?

Neem contact met ons op

​​

Voordelen van VHD als partner voor het begeleiden van preventief onderhoud

Met preventief onderhoud bent u toekomstige gebreken aan uw gebouw(en) voor. Dit scheelt u kosten en reparaties. Wij verzorgen dan ook graag voor u uw preventief onderhoud! Met TONED van VHD, een landelijke totaaloplossing voor filiaalbedrijven, vastgoedeigenaren, vastgoedbeheerders, woningbouwverenigingen, kantoren en de gezondheidszorg, ontzorgen wij u met het totale onderhoud aan uw gebouwen. Wij treden hier op als tussenpersoon, tussen u en de uitvoerende partij. U belt naar één nummer en wij schakelen de juiste partij in. Door onze gecentraliseerde inkoop is het voor u kostenbesparend en kunnen wij u vele diensten aanbieden.

 

Onze totaaloplossing:

Onze klantwaardering en certificeringen

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen zijn. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3401 type 2, ITO en WDTM. Daarnaast vinden wij het ook erg belangrijk hoe onze klanten onze dienstverlening waarderen, daarom monitoren wij continue de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog.

Hoge klanttevredenheid

Én dit levert het u op:

Meer weten?

Neem vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden
""
1
Naam
Organisatie
Telefoonnummer
Uw bericht
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Jelte Posthumus
Accountmanager

06-53790720

Bel mij terug

​​

​​

Actueel

​​

Onze certificeringen

ISAE3402 type II
WDTM
ISO 27001
ITO

Lees onze 9+ verhalen

VHD is een 9+ organisatie. Dat betekent dat we er altijd naar streven de klant een 9+ ervaring te geven. De kern hierbij is: niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt maar ook te horen wat men voelt.

Wij investeren veel in 9+. Onze medewerkers worden regelmatig getraind en continu op 9+ gecoacht. Hierdoor kunnen we met elkaar de momenten blijven herkennen waarop we het verschil kunnen maken, iets extra’s kunnen, of misschien wel moeten, doen zonder dat de klant daar om gevraagd heeft. En de klant zo een 9+ ervaring te geven. Hieronder leest u één van onze 9+ verhalen:

9+ verhalen
9+ VERHAAL

"Rook? Ik zie geen rook!"

"Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat."

Lees verder