Uw gebouwonderhoud uitbesteden aan één partij?

Dat kan! Met de unieke oplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

BEKIJK ONZE werkwijze:

gebouwonderhoud van VHD is de totaaloplossing voor facilitair beheerders

Uw totale gebouwonderhoud kunt u uitbesteden aan VHD. Bijvoorbeeld het onderhoud aan liften, roltrappen, brandblussers, toiletten, schilderwerk aan de binnen- en buitenkant en meer. VHD biedt een landelijke totaaloplossing voor filiaalbedrijven, vastgoedeigenaren, vastgoedbeheerders, woningbouwverenigingen, kantoren en de gezondheidszorg. Bij ons kunt u daarom terecht voor al uw onderhoudsdiensten. U belt naar één centraal nummer en wij schakelen vervolgens de uitvoerende partij in waar nodig. Wij bieden u directe hulp of op afspraak. Laat u door ons uw gebouwonderhoud uitvoeren, dan heeft u uw totale onderhoud uitbesteed aan één partij. Wij werken kostenbesparend door onze gecentraliseerde inkoop. U heeft bij ons één aanspreekpunt voor al uw diensten. Bij het selecteren van onze uitvoerende partijen wordt er gelet op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. Zo kunt u bij ons terecht met elke dienst, leveren wij goede kwaliteit en heeft u de scherpste prijs!

Actueel

Lees hier het laatste nieuws over VHD.

DOE HIER DE VHD - BESPAARCHECK

Benieuwd of u kunt besparen op uw reparatie & onderhoudsproces? Doe snel onze VHD-bespaarcheck!
Door onze gecentraliseerde inkoop zijn we in staat de integrale onderhoudskosten tot een minimum te beperken. Hierbij verliezen wij kwaliteit nooit uit het oog. Zo heeft u bij ons voor iedere klus altijd de beste uitvoerder tegen de scherpste prijs.

ONZE CERTIFICERINGEN

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO en EN 50518.

LEES ONZE 9+ VERHALEN

VHD: kostenbesparend voor uw totale gebouwonderhoud

Doordat onze aangesloten partijen vakkundig zijn kunnen zij goed inschatten wanneer iets aan vervanging toe is aan uw gebouw, wanneer iets moet worden gerepareerd aan uw gebouw of wanneer alleen onderhoud van belang is. Tijdens deze onderhoudsbeurten wordt alles zorgvuldig nagekeken. U kunt hierbij denken aan onderhoud aan uw hele gebouw. Zowel technisch onderhoud als facilitair onderhoud. Het onderhoud aan liften, roltrappen, brandblussers, toiletten, schilderwerk aan de binnen- en buitkant etc. Door goede inschatting (en af en toe vervanging) kunt u veel reparatiekosten besparen, want bijhouden is beter dan verwaarlozen. Door een belletje naar onze servicedesk plant u uw onderhoudsbeurten in. In de meegeleverde online tool die u van ons ontvangt heeft u snel en inzichtelijk wanneer de afspraken gepland staat en waar u op moet rekenen. Zo komt u niet voor onvoorziene kosten te staan. Meer weten? Vraag onze factsheet aan.

zo werkt onze oplossing

1. Wij staan 24/7 voor u klaar

Wij staan klaar voor al uw vragen, storingen en reparaties

2. Wij schakelen direct een leverancier uit ons netwerk in

Ons netwerk is geselecteerd op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid

3. De reparatie of het onderhoud wordt snel en vakkundig uitgevoerd

En door onze gecentraliseerde inkoop altijd kostenbesparend

4. U ontvangt één verzamelfactuur vakkundig uitgevoerd

Daarnaast alles overzichtelijk in onze online tool

Én dit levert het u op

Dankzij ons inkoopvoordeel bespaart u direct geld op al uw reparatie & onderhoud.

Geen gedoe, geen stress. Wij ontzorgen u tijdens het gehele proces.

Maak gebruik van onze overzichtelijke online tool en ontvang één verzamelfactuur.

0
Augustus 2020

KLANTWAARDERING

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

Vele bedrijven waren u voor

We hebben in loop der jaren een grote en diverse klantenkring opgebouwd. Hierdoor hebben wij niet alleen onze klantenkring verder uitgebreid, maar ook onze ervaring en kennis. Veel diverse bedrijven maken gebruik van onze dienstverlening, zo zijn wij thuis in vele branches. Wij zijn actief in branches zoals retail, kantoren, vastgoed, zorg en woningcorporaties. Met de overname van TONED in 2016 kan VHD u een totaaloplossing bieden: wilt u naast uw onderhoud aan uw pand ook na kantoortijden gebruik maken van ons klantcontactcenter? Dat kan! U kunt bij ons meerderde diensten afnemen en inrichten naar uw wensen.

LEES Onze linkedin berichten

 

bekijk hier wat wij u nog meer kunnen bieden

VHD is van oorsprong een alarmcentrale, maar imiddels zijn wij veel meer dan dat. Bekijk hieronder wat wij u nog meer kunnen bieden. Zo verzorgen wij bereikbaarheidsdiensten, webcare en zijn wij een particuliere alarmcentrale en zorgcentrale. 

ARTIKELEN

Hieronder leest u onze artikelen over reparatie en onderhoud. Deze artikelen zijn speciaal geschreven voor vastgoedbeheerders en facilitair managers. We geven handige tips voor uw vastgoedonderhoud en volgen interessante ontwikkelingen in de markt. Wilt u voortaan op de hoogte gehouden worden van deze berichten? Volg ons op LinkedIn!

meer informatie?

Wilt u meer informatie over het uitbesteden van het gebouwonderhoud? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact op.

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.