Deskundig in correctief onderhoud

Met het unieke totaalconcept van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

Al uw onderhoud bij één partij

Met ons correctief onderhoud heeft u direct hulp in onvoorziene omstandigheden. Met één telefoontje naar onze Toned Servicedesk is correctief onderhoud snel geregeld. Onze servicedesk beoordeelt uw verzoek en schakelt vervolgens hulp in waar nodig: de monteur, de elektricien, de technicus etc. De voordelen om deze diensten uit te besteden aan VHD zijn: direct hulp in geval van adhoc incidenten, één aanspreekpunt, en u kunt naast uw correctief onderhoud ook uw planmatig onderhoud aan ons uitbesteden. Is de storing minder dringend, maar moet het wel gerepareerd worden? Dan plannen wij voor u een reparatieafspraak in en komt de monteur, technicus of installateur op de afgesproken tijd langs.

Zo werkt ons concept:

Korte lijnen en snelle afhandeling

Door onze korte lijnen kunnen wij u snel voorzien van de juiste hulp. Aan de telefoon worden de juiste vragen gesteld voor een betere afhandeling en snellere service. Zo wordt er direct de juiste hulp ingeschakeld en is men snel ter plaatse. Dit komt mede door ons uitgebreide netwerk. Wij hebben een nationaal dekkend netwerk zodat we u in iedere hoek van Nederland kunnen voorzien van de juiste hulp. Daarnaast verliezen we bij het uitkiezen van deze partijen nooit kwaliteit, service en klantvriendelijkheid uit het oog. Daarnaast bieden we door onze gecentraliseerde inkoop altijd de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs.

Én dit levert het u op:

Klaar om uw correctief onderhoud uit te besteden?

Neem vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden
""
1
NaamUw naam
OrganisatieDe naam van uw organisatie
TelefoonnummerUw telefoonnummer
Uw bericht
0 /
Previous
Next

Jelte Posthumus
Accountmanager

06-53790720

Bel mij terug

​​

Deskundig personeel

Onze servicemedewerkers zijn deskundig in het behandelen van vragen omtrent correctief onderhoud. De combinatie van regelmatige trainingen en onze VHD academy biedt onze medewerkers altijd de mogelijkheid zich te blijven ontwikkelen. Met voldoende kennis en ervaring kunnen zij de situatie aan de telefoon goed beoordelen om vervolgens de juiste partij te kunnen inschakelen. Dit is van belang zodat u snel wordt geholpen en dat de juiste hulp op de juiste plek komt. Niet alleen onze servicemedewerkers zijn deskundig en klantvriendelijk, ook onze aangesloten partijen voldoen aan onze eisen. Bij het contracteren van deze partijen stellen we hoge eisen op het gebied van kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. Daarnaast hanteren wij in onze organisatie een 9+ mentaliteit. Bekijk op de 9+-pagina wat dit precies inhoudt, en lees mooie en inspirerende verhalen over onze 9+ organisatie.

​​

Actueel

​​

Onze certificeringen

ISAE3402 type II
WDTM
ISO 27001
ITO

Klantcijfer

Meer over VHD
9+ verhalen
9+ VERHAAL

"Rook? Ik zie geen rook!"

"Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat."

Lees verder