Correctief onderhoud?
Laat VHD dit voor u regelen.

Met de unieke oplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

BEKIJK onze werkwijze:

Al uw onderhoud bij één partij

Met ons correctief onderhoud heeft u direct hulp in onvoorziene omstandigheden. Met één telefoontje naar ons servicedesk is correctief onderhoud snel geregeld. Onze servicedesk beoordeelt uw verzoek en schakelt vervolgens hulp in waar nodig: de monteur, de elektricien, de technicus etc. De voordelen om deze diensten uit te besteden aan VHD zijn: direct hulp in geval van adhoc incidenten, één aanspreekpunt, en u kunt naast uw correctief onderhoud ook uw planmatig onderhoud aan ons uitbesteden. Is de storing minder dringend, maar moet het wel gerepareerd worden? Dan plannen wij voor u een reparatieafspraak in en komt de monteur, technicus of installateur op de afgesproken tijd langs.

 
  • 24/7 bereikbaar
    Hoge klanttevredenheid
  • Deskundig personeel
    VHD academy

Wij regelen voor u zowel correctief onderhoud als planmatig onderhoud

Jelte posthumus, accountmanager

Jelte Posthumus

Actueel

Lees hier het laatste nieuws over VHD.

DOE HIER DE VHD - BESPAARCHECK

Benieuwd of u kunt besparen op uw reparatie & onderhoudsproces? Doe snel onze VHD-bespaarcheck! Door onze gecentraliseerde inkoop zijn we in staat de integrale onderhoudskosten tot een minimum te beperken. Hierbij verliezen wij kwaliteit nooit uit het oog. Zo heeft u bij ons voor iedere klus altijd de beste uitvoerder tegen de scherpste prijs.

Deskundig personeel

Onze servicemedewerkers zijn deskundig in het behandelen van vragen omtrent correctief onderhoud. De combinatie van regelmatige trainingen en onze VHD academy biedt onze medewerkers altijd de mogelijkheid zich te blijven ontwikkelen. Met voldoende kennis en ervaring kunnen zij de situatie aan de telefoon goed beoordelen om vervolgens de juiste partij te kunnen inschakelen. Dit is van belang zodat u snel wordt geholpen en dat de juiste hulp op de juiste plek komt. Niet alleen onze servicemedewerkers zijn deskundig en klantvriendelijk, ook onze aangesloten partijen voldoen aan onze eisen. Bij het contracteren van deze partijen stellen we hoge eisen op het gebied van kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. Daarnaast hanteren wij in onze organisatie een 9+ mentaliteit. Bekijk op de 9+-pagina wat dit precies inhoudt, en lees mooie en inspirerende verhalen over onze 9+ organisatie.

LEES ONZE 9+ VERHALEN

ONZE CERTIFICERINGEN

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO en EN 50518.

zo werkt onze oplossing

1. Wij staan 24/7 voor u klaar

Wij staan klaar voor al uw vragen, storingen en reparaties

2. Wij schakelen direct een leverancier uit ons netwerk in

Ons netwerk is geselecteerd op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid

3. De reparatie of het onderhoud wordt snel en vakkundig uitgevoerd

En door onze gecentraliseerde inkoop altijd kostenbesparend

4. U ontvangt één verzamelfactuur vakkundig uitgevoerd

Daarnaast alles overzichtelijk in onze online tool

0
Juli 2020

KLANTWAARDERING

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

Én dit levert het u op

Dankzij ons inkoopvoordeel bespaart u direct geld op al uw reparatie & onderhoud.

Geen gedoe, geen stress. Wij ontzorgen u tijdens het gehele proces.

Maak gebruik van onze overzichtelijke online tool en ontvang één verzamelfactuur.

LEES Onze linkedin berichten

wat u nog meer aan vhd kunt uitbesteden

Naast reparatie en onderhoud heeft VHD nog veel meer te bieden. Zo monitoren wij online wat er over uw organisatie of merk gezegd wordt en geven daarop een passend antwoord. Lees meer over onze diensten hieronder. 

ARTIKELEN

Hieronder leest u onze artikelen over reparatie en onderhoud. Deze artikelen zijn speciaal geschreven voor vastgoedbeheerders en facilitair managers. We geven handige tips voor uw vastgoedonderhoud en volgen interessante ontwikkelingen in de markt. Wilt u voortaan op de hoogte gehouden worden van deze berichten? Volg ons op LinkedIn!

meer informatie?

Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw reparatie- en onderhoudsdiensten? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact op.

Contactformulier