Klantgerichtheid centraal bij training aan hulpverleners VHD

Afgelopen tijd zijn wij gestart met het trainen van een aantal nieuwe hulpverleners voor Reparatie & Onderhoud. Onze hulpverleners zijn na de training in staat iedere melding tot een goed einde te brengen. De hulpverleners leiden wij op met onze eigen VHD academie.

Klantgerichtheid staat daarbij centraal.
Twee weken lang volgen zij een fulltime opleiding door een ervaren hulpverlener. Uitgangspositie is daarbij: voordoen, samen doen, zelf doen. De balans tussen theorie en integratie is daarbij sterk aanwezig. Daarnaast worden de hulpverleners getraind op brancheniveau. Zo verschilt een melding vanuit een zorginstelling met die van, bijvoorbeeld, een supermarkt. Onze hulpverleners weten hierdoor met elke situatie om te gaan. Er wordt zelfs in de opleiding op klantniveau getraind. Daarbij zal waar nodig ook de technische kennis de revue passeren.

Klantgerichtheid
Wij schenken bij VHD veel aandacht aan 9+. Dit betekent niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt, maar ook horen wat men voelt. Oftewel: helpen zoals je zelf geholpen wilt worden. Uit marktonderzoek van FM blijkt dat dit één van de belangrijkste thema’s zijn voor facilitair professionals. Wilt u meer weten over onze reparatie en onderhoudsdiensten? Vraag de factsheet aan!