Inspirerende 9+ sessie voor Rabobank Randmeren

Rabobank heeft klantbeleving als belangrijkste thema benoemd en vele initiatieven zijn gestart. Ook Rabobank Randmeren is actief met het verbeteren van de klantbeleving. Zij hoorden dat wij sinds enkele jaren actief aan de slag zijn met het inzetten van 9+. Hier wilden zij graag meer over weten en vroegen of wij bereid waren een kijkje in de keuken te geven. Dat doen we niet alleen graag, we zijn er ook best een beetje trots op om deze vraag te krijgen.

Gisteravond mochten wij daarom een tiental medewerkers van Rabobank Randmeren ontvangen. Verschillende aspecten kwamen aan bod, “Waarom doet VHD dit? Hoe pakt VHD dit aan? Waar liggen de uitdagingen? Hoe kan Rabobank Randmeren hier vervolgens mee aan de slag?”. Het was een inspirerende en energieke avond voor zowel Rabobank Randmeren als voor ons.

De avond werd geheel in stijl afgerond door ons te verrassen met een mooie en vooral lekkere traditionele traktatie uit Spakenburg: een Spakenburgshart! Wij hebben er dan ook alle vertrouwen in dat Rabobank Randmeren 9+ dienstverlening gaat creëren, oprecht uit het Spakenburgshart.