
Zorgeloos op wintersportvakantie met deze tips
Het vooruitzicht: besneeuwde landschappen en heldere luchten. De voorjaarsvakantie nadert; hét moment waarop veel Nederlanders op skivakantie gaan.
Heeft uw pand(en) schade opgelopen tijdens een onverwachte situatie zoals een brand, waterschade, storm of inbraak? Dan wilt u op dat moment direct iemand kunnen inschakelen om de schade te repareren. VHD biedt de uitkomst. Op onze centrale zitten wij 24/7 voor u klaar in onvoorziene omstandigheden. Wij treden daarbij op als tussenpersoon, tussen u en de uitvoerende partij: de elektricien, monteur of een technicus. Met één telefoontje naar onze centrale schakelen wij vervolgens de benodigde hulp in. Hierdoor kunt u met iedere hulpvraag 24/7 terecht bij VHD. Wij beschikken over een technische helpdesk en met ons landelijk dekkend netwerk kunnen wij u bij iedere situatie van hulp voorzien. Hierbij verliezen wij nooit kwaliteit uit het oog. Met ons aan uw zijde bent u altijd voorzien van de juiste hulp met de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs!
Benieuwd of u kunt besparen op uw reparatie & onderhoudsproces? Doe snel onze VHD-bespaarcheck!
Hieronder leest u onze artikelen over reparatie en onderhoud. Deze artikelen zijn speciaal geschreven voor vastgoedbeheerders en facilitair managers. We geven handige tips voor uw vastgoedonderhoud en volgen interessante ontwikkelingen in de markt. Wilt u voortaan op de hoogte gehouden worden van deze berichten? Volg ons op LinkedIn!
Het vooruitzicht: besneeuwde landschappen en heldere luchten. De voorjaarsvakantie nadert; hét moment waarop veel Nederlanders op skivakantie gaan.
De zomervakantie is een prachtige tijd om te genieten. Maar voor dat kan, moet u zich wel goed voorbereiden. Wij helpen u hier graag bij. Lees meer:
Wij staan klaar voor al uw vragen, storingen en reparaties
Ons netwerk is geselecteerd op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid
En door onze gecentraliseerde inkoop altijd kostenbesparend
Daarnaast alles overzichtelijk in onze online tool
Dankzij ons inkoopvoordeel bespaart u direct geld op al uw reparatie & onderhoud.
Geen gedoe, geen stress. Wij ontzorgen u tijdens het gehele proces.
Maak gebruik van onze overzichtelijke online tool en ontvang één verzamelfactuur.
Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.
Naast de calamiteitendienst die u bij ons kunt afnemen kunt u bij ons ook terecht voor planmatig onderhoud, vervangingsonderhoud of zelfs het verzorgen van uw klantcontact. Door meerdere en verschillende diensten bij ons af te nemen heeft u te maken met maar één contractpartij, één telefoonnummer en één factuur. Voor u eenvoudig en overzichtelijk. Daarnaast zijn uw gegevens en diensten overzichtelijk terug te zien in onze meegeleverde tool. In deze online tool heeft u inzichtelijk wat er stuk is, hoeveel telefoontjes er gepleegd zijn met ons, welke diensten u bij ons heeft afgenomen etc. Benieuwd hoe de tool eruit ziet? Maak een afspraak met één van onze mensen!
Met onze gecentraliseerde inkoop, die wij bereiken door onze bundeling met zo’n 80 landelijk gevestigde opdrachtgevers, zijn wij in staat om integrale onderhoudskosten te beperken. Wij verliezen bij dit proces nooit kwaliteit, service en klantvriendelijkheid uit het oog. Wij stellen daarom niet alleen hoge eisen aan onszelf, maar ook aan onze leveranciers. Hiermee kunnen wij u altijd de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs bieden.
VHD is van oorsprong een alarmcentrale. Inmiddels is het veel meer dan dat. Bekijk hieronder wat wij u nog meer kunnen bieden. Zo verzorgen wij bereikbaarheidsdiensten, webcare en zijn wij een particuliere alarmcentrale en zorgcentrale.
Lees het laatste nieuws over VHD.
Quadrance en VHD versterken hun samenwerking met een krachtige combinatie: het Qur+ platform van Quadrance en de 24/7 dienstverlening van VHD. Deze maand is de eerste implementatie live gegaan, een belangrijke stap in de verdere intensivering van de samenwerking.
Op woensdag 19 december stond kennisoverdracht centraal tijdens een trainingssessie voor de medewerkers van de afdeling Reis & Zorg.
Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw calamiteitendienst? Vul onderstaand formulier in.