Uw reparatiebeheer uitbesteden?
Met de totaaloplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:

Met de totaaloplossing van VHD bespaart u tijd en geld, én bent u verzekerd van betrouwbare leveranciers. Bekijk nu hoe wij ontzorgen en besparen:
Gaat er onverhoopt wat stuk, dan wilt u dat het snel wordt gerepareerd. Als u kiest voor VHD als partner voor uw reparatiebeheer, kunt u 24/7 uw reparatieverzoek indienen en zorgen wij ervoor dat uw verzoek snel wordt opgevolgd. Met onze aangesloten leveranciers zijn wij actief door heel Nederland. Met een telefoontje naar ons TONED Service Center is hulp direct geregeld en snel ter plaatse. De deskundige servicemedewerkers die u van dienst zijn, beoordelen de aard van de storing en schakelen vervolgens een monteur in. Aan de telefoon voorzien onze medewerkers u van het juiste advies. Onze schaalgrootte en flexibiliteit maakt ons dé partner voor het uitbesteden van reparatiebeheer.
Wij staan klaar voor al uw vragen, storingen en reparaties
Ons netwerk is geselecteerd op kwaliteit, service en klantvriendelijkheid
En door onze gecentraliseerde inkoop altijd kostenbesparend
Daarnaast alles overzichtelijk in onze online tool
Wij zijn 24/7 voor u bereikbaar. Onze servicemedewerkers zitten graag voor u klaar, we snappen dat uw bedrijf moet doordraaien ongeacht het tijdstip van het stukgaan van één van uw machines of apparaten. Onze medewerkers worden allen opgeleid door onze eigen VHD academy. Zo zorgen wij ervoor dat onze medewerkers klaargestoomd worden voor onze opdrachtgevers. Daarnaast hebben wij voor klanten een overzichtelijke online tool beschikbaar. Hierin kunt u zien welke reparatieverzoeken u heeft ingediend.
Dankzij ons inkoopvoordeel bespaart u direct geld op al uw reparatie &
onderhoud.
Geen gedoe, geen stress. Wij ontzorgen u tijdens het gehele proces.
Maak gebruik van onze overzichtelijke online tool en ontvang één verzamelfactuur.
U wilt naast uw facilitaire diensten ook uw bereikbaarheid onderbrengen bij ons? Dat kan! Wij doen veel meer dan alleen reparatie en onderhoud. Zo staan wij bekend om onze mobiliteitshulp, zorghulp en ons klantcontact. Bij bereikbaarheid kunt u denken aan het aannemen van de telefoon na kantooruren of tijdens overflowmomenten, wanneer u het te druk heeft, nemen wij de telefoon voor u aan. Onder uw label nemen wij de telefoon op.
VHD is een 9+ organisatie. Dat betekent dat we er altijd naar streven de klant een 9+ ervaring te geven. De kern hierbij is: niet alleen luisteren naar wat er gezegd wordt maar ook te horen wat men voelt.
Wij investeren veel in 9+. Onze medewerkers worden regelmatig getraind en continu op 9+ gecoacht. Hierdoor kunnen we met elkaar de momenten blijven herkennen waarop we het verschil kunnen maken, iets extra’s kunnen, of misschien wel moeten, doen zonder dat de klant daar om gevraagd heeft. En de klant zo een 9+ ervaring te geven. Hieronder leest u één van onze 9+ verhalen:
"Ik krijg een paniekerig telefoontje binnen van een meneer die meldt dat het brandalarm in zijn woning afgaat."