VHD staat klaar voor de klanten van Vegro

Vanaf komende dinsdag 2 juni staat VHD ’s avonds en ’s nachts klaar voor de klanten van Vegro. Vegro verzorgt de uitleen, verkoop en verhuur van verpleegartikelen en hulpmiddelen. Klanten van Vegro kunnen contact opnemen met VHD als een product niet naar behoren werkt of als ze een vraag hebben over een product of dienst.

Training: basis van goede hulpverlening
Om de hulpverleners klaar te stomen voor deze dienstverlening was afgelopen week Vegro op bezoek bij VHD. Twee teamleiders van de klantenservice van Vegro hebben de medewerkers alle ins en outs verteld over de hulpmiddelen. Na een introductie werden de hulpmiddelen doorgenomen, een aantal daarvan waren fysiek aanwezig. Door de aanwezige hulpmiddelen te zien en te gebruiken kunnen de hulpverleners zich beter verplaatsen in de klant met betere hulpverlening als resultaat. Melissa Hofstra, supervisor klantenservice van Vegro was die dag aanwezig en zag een enthousiaste groep hulpverleners: “Wat een ontzettende fijne en gemotiveerde groep mensen. Wij gaan met enthousiasme deze samenwerking aan.” Training is belangrijk. Alleen met een goede basis kan er goede hulpverlening worden geboden. “We vinden het fijn dat Vegro langs wilde komen om deze training te geven. Dit zorgt voor betere hulp aan de telefoon. Met deze goede start kijken we daarom enorm uit naar de toekomstige samenwerking.” Aldus Rushdie Ramsoedh, accountmanager VHD.