Met kennis en ervaring staan
wij uw (zorg)klanten graag te woord

bekijk wat wij voor u kunnen betekenen

de beste zorghulp uit uw naam

Al jarenlang verzorgen wij het klantcontact voor verschillende zorginstellingen, thuiszorgorganisaties en (toe)leveranciers van medicatie en hulpmiddelen binnen de sectoren zorg en welzijn. Met onze ervaring en kennis aan de telefoon kunnen wij uw klanten goed te woord staan. Voor meer medische vragen kan onze medische helpdesk, met onder andere eigen BIG geregistreerde artsen en verpleegkundigen, goed inspelen op de behoefte en wensen van uw klant.

DOWNLOAD DE VHD FAcTsHEET klantcontact

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? En meer weten over onze kwaliteit en hoe wij deze waarborgen? 
Download hier onze factsheet. 

Bekijk waarom u op VHD kunt vertrouwen

Wanneer u de hulpverlening uitbesteed, is het fijn dat u 100% kunt vertrouwen op deze partner. Daarom wilt u dat deze partner dezelfde kwaliteitsnormen hanteert en dat u daarom uw klanten de beste hulp kan garanderen. Met de onafhankelijke en toegekende certificeringen van VHD laten wij zien dat de kwaliteit bij VHD hoog is. Daarnaast zitten we al meer dan 50 jaar in het vak.

gecertificeerd zorgcentrale

De branche- en netwerk organisatie WDTM heeft de VHD het ketenkeurmerk van zorgcentrale toegekend. Alarmopvolging in welke vorm dan ook blijft mensenwerk en met deze WDTM certificering is onafhankelijk vastgesteld dat de VHD deze zorgtaak in de personenalarmering uitstekend uitvoert.

0
maart 2024

KLANTWAARDERING

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

ONZE CERTIFICERINGEN

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO, AFM en EN50518.

LEES ONZE 9+ VERHALEN

Bereikbaarheid en overflow

Met onze inbound diensten bent u zeker van een optimale telefonische bereikbaarheid. Bijvoorbeeld bij piekmomenten in het telefoonaanbod of als u ruimere bereikbaarheid wenst. Wij kunnen in korte tijd opschalen in bezetting en uw piekbelasting overnemen.

LEES Onze linkedin berichten

meer informatie?

Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw medische helpdesk? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact.

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.