VHD introduceert webcare

Sinds deze week kunt u VHD niet alleen via het contactformulier of telefonisch bereiken voor meer informatie over onze diensten, maar ook via onze LiveChat. Een handige en snelle manier van communiceren die steeds vaker vanzelfsprekend is voor websitebezoekers. Dit alles doen we met de nieuwe webcare-tool die wij ook voor uw organisatie kunnen inzetten!

24/7 online bereikbaarheid
Klanten weten uw organisatie of merk steeds vaker te vinden via sociale media. WhatsApp, LiveChats, LinkedIn, Facebook en Twitter zijn niet meer weg te denken in onze online omgeving. Naast het stellen van een vraag geven klanten ook vaak hun mening via één van deze kanalen. Dit gebeurt 24/7, ook als er niemand van uw organisatie beschikbaar is. Daar bieden wij een oplossing voor! Met webcare van VHD monitoren we alles wat er over uw merk wordt geschreven en geven een passende reactie uit naam van uw organisatie of bieden de juiste hulp. Naast de bekende sociale mediakanalen als Twitter, LinkedIn en Facebook kunnen wij dit ook monitoren op reviewsites zoals klacht.nl en Trustpilot. In één oogopslag geven wij u inzicht wat er over uw merk wordt geschreven.

Waardevolle input voor uw organisatie
Vragen en reacties online kunnen waardevolle input vormen voor het verbeteren van de organisatie of merk. Hiervoor is ruime management informatie beschikbaar. Doordat ons platform de mogelijkheid biedt samen met u de webcare vorm te geven blijft u volop betrokken en in control.

Wilt u meer weten welke voordelen dit voor uw organisatie heeft? Chat hier (tijdens kantoortijden) met één van onze medewerkers.