Van telefonische bereikbaarheid
tot fullservice klantcontact

Ontdek uw mogelijkheden bij vhd

24/7 bereikbaar zijn voor uw klanten?

Met de verschillende klantcontact diensten faciliteert VHD organisaties bij het optimaal uitvoeren van klantcontact via de telefoon, e-mail, chat en social media. Dit doen wij voor tal van organisaties in de automotive, insurance en zorgbranche. Van het verzorgen van eenvoudige telefonische bereikbaarheid tot een fullservice klantcontact oplossing;  24 uur per dag, 7 dagen per week kunnen we uw klanten te woord staan en service verlenen.

DOWNLOAD DE VHD FActSHEET klantcontact

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? En meer weten over onze kwaliteit en hoe wij deze waarborgen?
Download hier onze factsheet. 

Bekijk waarom u op VHD kunt vertrouwen

Wanneer u de hulpverlening uitbesteed, is het fijn dat u 100% kunt vertrouwen op deze partner. Daarom wilt u dat deze partner dezelfde kwaliteitsnormen hanteert als u. Zodat u uw klanten de beste hulp kunt garanderen. Met de onafhankelijke en toegekende certificeringen van VHD laten wij zien dat de kwaliteit bij VHD hoog is. Daarnaast zitten we al meer dan 50 jaar in het vak.

24/7 bereikbaar, óók online

Gerben Koopman, Managing Director vhd

Gerben-Koopman-187x187

actueel

Hieronder leest u onze actuele berichten. 

ONZE CERTIFICERINGEN

Om onze kwaliteit te borgen beschikken wij over verschillende certificeringen waarmee u er zeker van bent dat de dienstverlening aan uw klanten bij ons in goede handen is. Dit zijn certificeringen zoals ISO27001, ISAE3402 type 2, ITO, AFM en EN50518.

0
februari 2024

KLANTWAARDERING

Met onze real-time meting monitoren wij continu de tevredenheid van de geholpen klanten. Elke waardering van een 7 of lager wordt actief opgevolgd. We houden graag ons klachtenpercentage laag en ons klantcijfer hoog. De uitkomst hiervan laten wij graag zien.

Webcare

Social media is niet meer weg te denken bij klantcontact. Steeds vaker vinden klanten hun weg naar uw organisatie via de sociale media. Of gebruiken deze media om hun mening over uw bedrijf te ventileren. Met onze webcare dienst monitoren wij de berichten over uw organisatie, product of dienst op de sociale media. Daarnaast kunnen we uit uw naam een gepaste reactie verzorgen en als het nodig is de juiste hulp bieden.

LEES ONZE 9+ VERHALEN

Inbound

U kunt bij ons terecht voor het optimaal uitvoeren van klantcontact via telefoon, e-mail, chat en social media. Bijvoorbeeld voor uw overflow, het overnemen van eerstelijns en tweedelijns klantcontact, agendabeheer, telefonische helpdesk, social media monitoring en handling.

We ondersteunen u ook graag in het outbound klantcontact. Hierbij denkt u aan servicecalls en aansturing storingsdiensten.

HULPVERLENING IS MAATWERK

De hulpverlening die wij verzorgen is maatwerk. Kies daarom de branche waarin u actief bent. Daar leest u meer informatie over de specifieke oplossing die wij aan u kunnen bieden. 

LEES Onze linkedin berichten

Bereikbaarheid en overflow

Sluitingstijden bestaan niet meer en wachtrijen worden niet geaccepteerd. Voor beide hebben wij de oplossing. Wanneer het nodig is kunnen wij in zeer korte tijd flexibel opschalen in bezetting en het visitekaartje zijn van uw organisatie.

Met onze inbound diensten bent u zeker van een optimale telefonische bereikbaarheid. Bijvoorbeeld bij piekmomenten in het telefoonaanbod of als u ruimere bereikbaarheid na kantooruren wenst. Wij kunnen in korte tijd opschalen in bezetting en uw piekbelasting overnemen. Of buiten kantoortijden de telefonische bereikbaarheid verzorgen. Wilt u liever alle klantcontact activiteiten uitbesteden? Ook dat kan bij VHD. Hoe u het klantcontact ook wenst in te richten, wij zijn graag het visitekaartje van uw bedrijf.

Chat?

Wilt u chat toevoegen als communicatiekanaal? Dat verzorgen wij graag voor u. Na een gedegen training op uw specifiek diensten of producten beantwoorden wij de vragen van uw relaties.

blijf aan het stuur

U wilt natuurlijk wel continu de mogelijkheid hebben mee te kijken en wellicht zelfs mee te werken. Dat kan. U krijgt toegang tot uw eigen social media omgeving en kunt gewoon participeren in de communicatie naar uw relaties.

meer informatie?

Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw telefonische helpdesk? Vul onderstaand formulier in en neem vrijblijvend contact op.

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.