Livegang nieuw communicatieplatform Genesys Cloud

Vandaag markeert een bijzondere dag voor onze alarmcentrale. De afgelopen maanden hebben we de overstap naar het communicatieplatform Genesys Cloud zorgvuldig voorbereid. Vanochtend was het zover en hebben we deze belangrijke stap voor onze alarmcentrale gezet! Een deskundig team stond klaar om de livegang te begeleiden. Met de ingebruikname van dit communicatieplatform zijn we klaar voor de toekomst.

Op de alarmcentrale loopt alle telefonie vanaf nu via Genesys Cloud. Met deze sterke basis zal in de toekomst steeds efficiënter hulp kunnen worden verleend dankzij de vele mogelijkheden van het platform. Via dit multichannelplatform kunnen we verschillende communicatiemiddelen inzetten. Denk daarbij aan video, voicebot en e-mail. Verder biedt het onder andere mogelijkheden om samenvattingen van gesprekken te genereren via kunstmatige intelligentie.

Het platform is volledig geïntegreerd met onze kernsystemen. We kijken ernaar uit om deze mogelijkheden te benutten, zodat we hulpvragers nog sneller en efficiënter kunnen helpen.

Onze dank gaat uit naar iedereen (VHD’ers, de mensen van Frontline en van Heeyoo) die dit mogelijk heeft gemaakt!

Bekijk ook

Een jaar zonnecarport: een duurzame mijlpaal!

Een jaar geleden namen we onze zonnecarport in gebruik. Op...Lees verder

Quadrance en VHD breiden samenwerking uit met 24/7 helpdesk

Quadrance en VHD versterken hun samenwerking met een krachtige combinatie:...Lees verder

Trainingssessie Reis & Zorg: klaar voor de wintersportperiode!

Op woensdag 19 december stond kennisoverdracht centraal tijdens een trainingssessie...Lees verder

VHD opnieuw ISO 27001-gecertificeerd: dé norm voor informatiebeveiliging

Na een succesvolle audit door DEKRA is VHD opnieuw ISO...Lees verder

Onze laatste berichten