Klaar voor het hoogseizoen!

We hebben in Nederland al een paar mooie tropische dagen gehad. Bij ons begint het zomerseizoen traditie getrouw in december voorafgaand aan de zomer. Als iedereen bezig is met de vraag of de Elfstedentocht wel of niet doorgaat zijn wij bezig met alle voorbereidingen. Alleen met een gedegen voorbereiding is de garantie te geven dat ook in de zomermaanden de bereikbaarheid en dienstverlening prima voor elkaar is.

Die voorbereiding begint met de evaluatie van het vorige zomerseizoen. Wat ging goed en wat moet beter. Hoewel we met tevredenheid terugkijken hebben we toch weer een paar dingen gevonden die we dit jaar beter gaan doen. Samen met de VHD academy is er veel tijd en energie gestoken in het verder ontwikkelen en trainen van onze hulpverleners. Alles gericht zodat er een goede klantbeleving wordt gerealiseerd op het moment dat er een hulpvraag bij ons binnenkomt.

Vanaf 1 juni tot 1 september is het bij ons zomerseizoen. Deze bijzondere periode zetten wij extra luister bij door onze jaarlijkse zomer-kick-off BBQ voor VHD’ers, hun partners en kinderen. Afgelopen vrijdag hebben we met z’n allen gevierd dat de voorbereidingen zijn geslaagd en stilgestaan bij het feit dat we het gezamenlijk moeten doen.

U kunt erop rekenen dat alle voorbereidingen zijn getroffen zodat ook in de zomermaanden de dienstverlening aan uw klanten goed verloopt. Of dit nu gaat om de 24/7 bereikbaarheid, de hulpverlening in het buitenland of reparatieverzoeken in Nederland.

Wij wensen u alvast een hele fijne zomerperiode toe. Mocht het onverhoopt nodig zijn, dan staan we voor u klaar.

Bekijk ook

Onze laatste berichten

In de afbeelding staan de logo's van VHD en Quadrance.
Actueel

Quadrance en VHD starten intensieve samenwerking

Vol enthousiasme kondigen we aan dat Quadrance en VHD de handen ineen slaan! VHD is aandeelhouder geworden van Quadrance. Deze samenwerking biedt ons nieuwe kansen en stelt ons in staat om onze klanten nog beter te ondersteunen met onze gecombineerde expertise.

Lees verder